گفته می شود

گفته می شود در حالی که دولت در سال گذشته، تنها از ناحیه مالیات ستانی از معاملات بورس حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد، بازاری مانند بازار ارز‌های دیجیتال با سود‌های هنگفت بیش از ۲۴ هزار درصدی در برخی رمزارز‌ها از تیررس سازمان امور مالیاتی به دور ماند. برآورد‌ها نشان می‌دهد که سایت‌های فعال در حوزه رمزارز‌ها، روزانه بین سه تا پنج هزار میلیارد تومان تبادل دارند که جای بسی تامل است.

 

 

 

گفته می شود عباس عبدی با کنایه به حرف‌های محمود احمدی‌نژاد نوشته ایران با همه دنیا متفاوت است.  برای انتقادات عادی که در بیشتر کشورها آزاد است، ممکن است اینجا مشکل پیدا کنید. در مقابل برخی هستند که می‌توانند بدترین حرف ها را بزنند که در هر جای دیگر باید پاسخگو باشند، ولی در ایران راست راست می‌گردند.»

 

 

گفته می شود با وجود اینکه بزرگ‌ترین خط لوله انتقال سوخت ایالات متحده پس از یک حمله سایبری دوباره فعالیت خود را از سر گرفت و مقامات واشنگتن به رانندگان اطمینان دادند که به زودی شرایط به حالت عادی بازمی گردد، بنزین روز جمعه در پایتخت آمریکا کمیاب شد. یک شرکت امنیت سایبری آمریکایی اعلام کرد که سرورهای گروه تبهکاری دارکساید Darkside که به خط لوله کلونیال حمله کرده بود، روز جمعه توسط افراد ناشناخته از کار افتادند.

 

 

 

گفته می شود وزیر مهاجرت کانادا،  اعلام کرده که دولت این کشور می‌خواهد مسیری برای اعطای اقامت دائم به خانواده قربانیان سانحه هواپیمای اوکراینی در ایران ایجاد کند

 

 

 

گفته می شود دبیرکل جمعیت هلال احمر گفته در حال مذاکره با چند کشور برای واردات واکسن هستیم اما به دلیل کارشکنی های دشمنان و تحریم کنندگان کشور، فعلا از نام بردن این کشورها معذوریم.

 

 

گفته می شود رئیس اتحادیه نانوایان کرج گفته با رایزنی‌های صورت گرفته در نهایت مصوب شد که امسال نرخ انواع نان حدود ۵۰ درصد افزایش یابد که این افزایش به صورت غیر رسمی اعمال شده و چند روزی است که نانوایان نان را با نرخ جدید به فروش می‌رسانند.

 

 

گفته می شود مدیرکل دفتر امور بازرگانی وزارت صمت گفته به واسطه کاهش واردات، مصرف سرانه برنج ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش داشته است. یعنی برآورد ما این است که حدود ۵ تا ۶ کیلوگرم به علت افزایش قیمت برنج کاهش مصرف داریم.

 

 

گفته می شود سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرده اخباری که در خصوص افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی پخش شده، شایعه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*