پیامک

 

 

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت مدیرعامل محترم هلال احمر استان خراسان جنوبی روستای نوغاب بخش مرکزی شهرستان درمیان هزارودویست خانوارساکن وباجمعیت پنج هزارنفر خانه هلال ندارد وتاکنون هیچ اقدامی نشده است باتوجه به اینکه جمعیت یک شهررااین روستا یدک می کشد ازحضرتعالی درخواست داریم دراولویت خانه هلال را قرار دهید باتشکر شهروندان نوغاب درمیان
سلام برگزاری هر امتحان حضوری مساوی است با یک تجمع چند صد نفره کمی به فکر سلامت مردم باشید
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۰۰:۰۷:۴۰ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام روستا‌های حامی
و دهن رود بخش مرکزی شهرستان خوسف با وجود اینکه که در بحث گاز و برق مشکلی ندارند اما همچنان از آب بهداشتی و لوله کشی آب شیرین محروم هستند. آبرسانی به این روستاها نیمه تمام رها شده است و تکمیل آن نیازمند همت مسوولان است .
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۲۳:۵۹:۱۵ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
از شهرداری محترم تقاضا داریم سری به کوچه های محله سوم سجادشهر و کوچه های فیروزه بزنند،حکمت پرداخت عوارض شهرداری چیه؟میلان ها خیلی وقت شده نظافت نشدن بعد از اینهمه گرد و خاک بدتر هم شده ….
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۲۳:۰۱:۲۶ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
ستاد کرونا در قاین ظاهرا جز بستن راهها با خاک روش دیگری بلد نیست؟
به محض اعلام رنگ بندی ورودی های جاده مشهد و بیرجند با خاک بسته می شه. بارها در کانالهای قاین گلایه خود را مبنی بر این موضوع اعلام نموده ایم ولی ظاهرا دوستان قصدی برای رفع مشکل ندارند. این کار به جز ایجاد مشکل رفت آمد برای کارکنان فولاد و سیمان و … و ماشینهای عبوری از این منطقه چه سیاستی رو دنبال می کنه؟ حتی در شهرهای توریست پذیر هم چنین کاری انجام نمی شه!!
سلام کی قرار است احکام جدید  فرهنگیان صادر شود اردیبهشت ماه هم تمام شد و خبری هم از طرح رتبه بندی نشد
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۶:۲۵:۲۹ خوانده شده خیر
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام
شرکت آسفالتی در سراهی روم بااینکه گردوخاک فراوان میکنه و به مزارع کشاورزی ما ضرر میزنه و در نزدیکی جاده اصلی و برق فشارقوی هست چرا مسولین پیگیری نمی کنند چندین بارگفتیم میگن پیگیری میکنیم. ولی هنوز همچنان به فعالیتش ادامه میده در اون طرف جاده هم آمدن بتن آماده زدن گرد سیمان وخاک درخت برامون نذاشتن ماکشاورزان چه گناهی کردیم. ازمحیط زیست خواهش میکنم پیگیری کنن چه جوری به اینا مجوز فعالیت میدن ما کشاورزان را دریابید
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ ۱۰:۵۴:۲۷ خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ خشکسالی مطلق در منطقه خراسان جنوبی باعث کمبود نهاده های دامی شده است  مسئولان با خرید تامین نهاده چاره اندیشی کنند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*