سرمقاله

طالبان
دوست داشتنی…!!!
امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد
mohammadraeifard@yahoo.com
بارها نوشته و گفته بودیم که در دنیای سیاست نه دشمن و دشمنی ابدی است و نه یقه درانی برای دوستان، هنوز داغ دل داریم از سریال کربلاها و فجرها و… همان بعثیان خبیث در چرخشی ماهرانه تبدیل به برادران و دوستان و یار گرمابه مان شدند!!
همان شوروی سابق که دنباله تزارها بود به سمن بخس و مفت به خاطر بی عرضگی قجرها و با اندک مبلغی برای خوش گذرانی آنان بسیاری از نقاط کشور را ۹۹ ساله از ایران جدا کردند همانگونه که هنگ کنگ پس از یکصد سال که در تملک انگلستان بود به چین واگذار شد، اما همین اتفاق برای ما هرگز رخ نخواهد داد !! همان روس هایی که بارها خیانت کردند به کشورمان اینک یار گرمابه مان هستند و در همه امور حتی تا سوریه با ما هم گام اند، چون منافع ملی شان ایجاب می کند، حتی اگر در تایید قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل بر علیه ما رأی دهند…!!
جنایتی که طالبان در مزار شریف انجام داد و قتل عام کرد اعضای کنسولگری کشورمان را و کسی که روز خبرنگار را در تقویم کشور به نامش ثبت کردیم یعنی شهید صارمی را چگونه باید تطهیر کرد!! یکی از بزرگان آنچنان از طالبان تمجید کرده بود که احتمالا تا چندی دیگر قانون برادر خواندگی را برای کسانی که خونبارترین روزها را بر مردم افغانستان تقدیم کردند و با خون آنان حمام کرده اند اینک تبدیل به مبارزان علیه آمریکا شده اند…!!!
طالبان هنوز از لیست سیاه تروریسم کشورمان خارج نشده اما شرایط را به گونه ای می بینیم که انگار باید منتظر اتفاقاتی باشیم که از تعجب انگشت به دهان بگزیم و شاهد دادن و ستاندن دل و قلوه سیاسیون با این گروه متحجر و ویرانگری که نسل کشی مردم اش تبدیل به رویه ای معمول گشته، همانانی که در زمان حاکمیت بر افغانستان برگ های سنگین سیاهی از حکمرانی شان بر جای گذاشتند، حاکمیت خوارجی که انبوه محاسن شان دل می ترکاند…!!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*