گفته می شود /

 

 

 

گفته می شود سردارحاجی‌زاده گفته ما برای جواب آمریکایی‌ها آماده بودیم و همه توان موشکی‌مان پای کار بود و اگر آنها پاسخ می‌دادند، همه پایگاه‌هایشان از اردن تا عراق و خلیج فارس و همه ناوهایشان حتی در اقیانوس هند را می‌زدیم.وی درخصوص همکاری برخی کشورهای منطقه با آمریکا و رژیم صهیونیستی، به آنها توصیه کرد مسیر و سیاست خود را اصلاح کنند و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی برای هیچ کجا امنیت نیاوردند و در اینجا هم اگر اتفاقی رخ دهد و جنگی صورت بگیرد، برای ما پایگاه آمریکا با کشور میزبانش تفاوتی ندارد و طبیعتاً بیشترین آسیب را همین کشورهای عربی منطقه می‌بینند.

 

 

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت اعلام کرده مجمع هنوز جلسه‌ای درباره FATF تشکیل نداده است.در حالی که سوم دی‌ماه، صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از آغاز بررسی مجدد لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داده بود، مجید انصاری عضو این مجمع می‌گوید که هنوز کار خاصی در ارتباط با این لایحه در مجمع انجام نشده و احتمالاً فعلاً مساله در دست بررسی در دبیرخانه است

 

 

 

 

 

گفته می شود رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم از ترس حملات ایران در پاسخ به ترور سردار سلیمانی و شهید فخری زاده به حالت آماده باش درآمده است.

 

 

گفته می شود العربی الجدید به نقل از برخی منابع اعلام کرده که امارات اخیرا تماس هایی با ایران داشته و تاکید کرده که در حوادث اخیر ایران دست نداشته است.

 

 

 

گفته می شود رییس اتاق ایران و کره جنوبی از مذاکره با کره‌ای‌ها برای تهاتر ۸.۵ میلیارد دلار پول بلوکه شده کشورمان با انواع کالا خبر داد که بخشی از این کالاها، واکسن کرونا است.

 

 

گفته می شود پژوهشگر پولی با تشریح شگرد بانک‌های خصوصی برای خلق پول، به شیوه معاملات ارز، ملک، مستغلات و سکه از سوی بانک‌ها اشاره کرده و گفته شرکت‌های صوری، در ترازنامه بانک ردی برجای نمی‌گذارند.

 

 

گفته می شود مشاور امنیت ملی دولت رئیس جمهور منتخب آمریکا گفته که واشنگتن برای بازگشت به توافق هسته‌ای با تهران باید درباره برنامه موشک‌های بالستیک با ایران مذاکره کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*