گفته می شود

 

 

 

 

گفته می شود عضو هیأت‌رئیسه مجلس در واکنش به سخنان اخیر حسن روحانی تصریح کرده مرغ ۳۲ هزار تومانی، دلار ۳۰ هزاری، برهوت‌سازی سفره مردم و بزک کردن برجام، رسواتر از آن است که کسی برایش هول کند. حجت‌الاسلام سیدناصرموسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره سخنان اخیر رئیس جمهور منتشر کرد.متن مطلب عضو هیأت رئیسه مجلس به شرح زیر است:‏جناب ‎روحانی موفقیت دولت پیشکش خودتان. مرغ ۳۲ هزار تومانی، گوشت ۱۳۰ هزاری، تخم مرغ ۴۰ هزاری،دلار ۳۰ هزاری، مافیا بازی بورس و خودرو،حراج ذخایر با دلار ۴۲۰۰ تومان، برهوت سازی سفره مردم و بزک کردن برجام، رسواتر از آن است که کسی برایش هول کند.با کنایه گویی نمک بر زخم مردم نپاشید.

 

 

گفته می شود رویترز در گزارشی مدعی شده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشورهای عضو گفته است که ایران به اطلاع دیدبان هسته‌ای سازمان ملل رسانده است که قصد نصب سه آبشار دیگر از سانتریفیوژهای پیشرفته IR-۲m در نیروگاه زیرزمینی خود در نطنز دارد.

 

 

 

گفته می شود علی مطهری نماینده ادوار مجلس در توئیتی نوشته اشکال قانون مجلس درباره صنعت هسته ای این است که زود متولد شد. مجلس باید ابتدا رفتار دولت جدید آمریکا را می دید،اگر زیاده خواهی بود، آنگاه اقدام می کرد. این قانون تیغ دو دم است. می تواند در بازگشت بدون شرط بایدن به برجام و رفع تحریم ها کمک کند و به احتمال قوی تر، اجماع جهانی علیه ایران و ادامه تحریم ها را در پی داشته باشد.

 

 

 

 

گفته می شود مجری سابق صدا و سیما به صحبت‌های جدید مدیر شبکه ۳ سیما که درباره عادل فردوسی‌پور مباحثی را مطرح کرده بود پاسخ داد.آزاده نامداری، تهیه کننده و مجری سابق تلویزیون که مدتی است دیگر در صدا و سیما فعالیت ندارد در واکنش به صحبت‌های روز گذشته علی فروغی، مدیر شبکه ۳ سیما پیرامون مجری سابق برنامه پربیننده ۹۰ در صفحه اینستاگرام خود که در انتهای آن هشتگ عادل فردوسی پور نیز به چشم می خورد، نوشت: راستش اهل تلویزیون بوده باشی و سکوت کنی سخت است.جناب فروغی! سالهای اقتدار تلویزیون شما مدرسه تشریف داشتید، وگرنه حتما الان میدانستید تلویزیون مکانی برای تبادل افکار است؛ جایی که به جامعه یاد می دهد آدم ها چگونه با نگاه‌ها و عقاید متفاوت با هم گفت‌وگو کنند. کاش از بزرگان تلویزیون کسی مانده بود تا آن روزها را به شما یادآوری کند، اینکه اکنون کار به مدار و خروج‌ از مدار رسیده حتما مشکل از جای دیگری است.

 

گفته می شود معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نحوه بیان انتقاد وی از رئیس جمهور به دلیل عدم حضور در در جلسه صبح چهارشنبه مجلس نوشت:«‏آنقدر درونمایه‌ خود را به رخ کشیدید تا آن نهیب تاریخی، نصیبتان شد؛ حالا هم با وجود دستور صریح و چندباره‌ رهبری، پایبندی به تصمیمات تخصصی ستاد ملی را به استهزا می‌گیرید و باب توهین تازه‌ای را می‌گشایید. ادبتان که هویدا بود، قانون‌مداری و ولایت‌پذیری‌تان هم آشکار شد.»روز چهارشنیه احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی در بخش هایی از نطق میان دستور خود با انتقاد از عدم حضور حسن روحانی رئیس‌جمهوری در جلسه صبح چهارشنبه مجلس جهت ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: انتظار این بود که رئیس جمهوری در مجلس حضور پیدا کنند، ولی متاسفانه به علت ترس از کرونا این حضور انجام نشد؛ این گونه حرکت ها توهین به ۸۵ میلیون جمعیت ایرانی است. آقای رئیس جمهوری مطمئن باش با این گونه رفتارهایی که از خود بروز می دهی با کرونا نمی میری، چون مرگ در حین خدمت توفیق می‌خواهد.

 

 

گفته می شود یک نماینده ادوار مجلس و استاندار اسبق دولت روحانی گفته چند ترور زمان احمدی‌نژاد انجام شد، تندروها لب فروبستند چون تصور می کردند احمدی‌نژاد از خودشان و یک اصولگراست.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرده ما از انتخاب جو بایدن در امریکا ذوق زده نیستیم و آنهایی که این نسبت را به دولت می‌دهند احتمالا برنامه‌هایی در سر دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*