گفته می شود / دلایل فراوان درباره عدم تایید مدرک تحصیلی رئیس جمهور

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه دلایل فراوانی درباره عدم تایید مدرک تحصیلی رئیس جمهور وجود دارد، گفته متاسفانه دوستان در مجلس دهم برای تحقیق و تفحص از این موضوع همراهی نکردند.

 

 

گفته می شود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در واکنش به پخش ویدیوی جنجالی نوجوان ۱۴ ساله در اینستاگرام، گفته افرادی که فیلم‌ها را پخش می‌کنند طوری سیاه‌نمایی نکنند که تصور شود همه‌ی نوجوانان تربیت شده در جمهوری اسلامی مشکل دارند. محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با ویدیوی نامناسبی که از نوجوان ۱۴ ساله در فضای اینستاگرام منتشر شده بود، گفت: چهار شب قبل ویدیوی مربوط به نوجوان ۱۴ ساله را دیدم، به نظر من به جای اینکه برای فیلتر اینستاگرام حمله کنند، بهتر است مسئولان مربوطه در این خصوص فرهنگ‌سازی کنند.

 

 

گفته می شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد نماینده بستان‌ آباد برای گرفتن تست پزشکی و روانی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کردند.

 

 

 

گفته می شود سیزدهمین رئیس جمهور ایران قرار است روز جمعه ۲۸ خرداد سال آینده انتخاب شود. اما هنوز هیچ شور و حرارت انتخاباتی در جامعه ایجاد نشده است.به عقیده برخی فعالان سیاسی ممکن است انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با حضور چهره هایی با سابقه نظامی برگزار شود.جماران در مطلبی تاریخی روایتی از نظر سردار سلیمانی درباره کاندیداتوری نظامیان را منتشر کرده است. سردار شهید قاسم سلیمانی که از محبوبیت کم نظیری نزد افکارعمومی برخوردار بود، در پاسخ به نامه فردی که در اردیبهشت سال ۹۶ از ایشان درخواست کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را نموده بود، گفت: «برادر بزرگوارم از محبت شما عزیز گرانقدر سپاسگزارم. الحمدالله در کشور ما آنقدر شخصیت های مهم و ارزشمند گمنام و با نامی وجود دارد که نیازی نیست سربازی، پُست سربازی خود را رها کند. افتخارم این است که سرباز صفر بر سر پُست دفاع از ملتی باشم که امام فرمود «جانم فدای آن ها باد.» رها کردن این پست را در شرایطی که گرگانی در کمین هستند خیانت می دانم.»

 

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اعتدالی اظهار کرده امروز کشور نیازمند کسی است که با اشراف بر مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بتواند در حوزه معیشت و رفاه مردم، توسعه کشور، کاهش تنش در حوزه سیاست خارجی و تقویت همکاری های بین المللی برنامه داشته باشد و مهمتر از آن تأیید صلاحیت شود. آقای لاریجانی همه این ویژگی ها را دارد اما باید نگاه جامعه را هم به موضوع انتخابات مدنظر قرار داد.

 

 

 

گفته می شود ۴۵ نفر از محکومان حوادث آبان‌ماه ۹۸، در نامه‌ای خطاب به سیدابراهیم رییسی -که «انصاف‌نیوز» آن را منتشر کرده- خواستار توجه قاضی‌القضات به مشکلات‌شان طول این یک‌سال حبس و همچنین اعطای عفو یا تخفیف مجازات آنها داشته اند.

 

 

 

 

گفته می شود منصور حقیقت‌پور، شخصیت نزدیک به لاریجانی درباره اصرار اصلاح‌طلبان بر عدم حمایت از لاریجانی به «مثلث‌آنلاین» گفته «اصلاح‌طلبان به دنبال بازی دو سر باخت هستند. آنها در ائتلاف با آقای روحانی باختند و حالا که می‌خواهند مستقل بیایند بازهم خواهند باخت زیرا مردم هیچ اقبالی به آنها نشان می‌دهند و نامزدهای اصلی آنها هم نمی‌توانند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند و نیروهای دست دوم آنها هم مطلقا رأی نمی‌آورند و آنها به همه شکل خواهند باخت».
این فعال سیاسی درباره حضور لاریجانی در انتخابات هم گفت: «جالب است که اصلاح‌طلبان در شرایطی سخن از حمایت یا عدم حمایت از روحانی سخن می‌گویند که اصلا هیچ علامتی بر حضور آقای لاریجانی در انتخابات دیده نمی‌شود.

 

 

 

گفته می شود رئیس جمهوری پاکستان با اشاره به تلاش «عمران‌خان» برای کمک به تنش زدایی در منطقه گفت: تاجایی که مربوط به حفظ توافق هسته‌ای (برجام) می‌شود اسلام‌آباد قادر است نقش منحصر به فردی برای رفع سوء تفاهم‌ها ایفا کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*