با اهدای نشان پژوهش از ۷۰ دانش آموز پژوهشگر دبستان علامه حلی ۱ دوره اول تجلیل شد

جابر ابن حیان

بیرجند (پانا) ـ نمایشگاه جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دبستان هیأت امنایی علامه حلی ۱ دوره اول تحت عنوان جشنواره جابر ابن حیان با حضور مسئولان آموزش و پرورش بیرجند در محل آموزشگاه افتتاح شد.

علیرضا بنی اسدی ، مدیر دبستان علامه حلی ۱ دوره اول در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت : جشنواره جابر ابن حیان کنجکاوی و حس پرسشگرانه دانش آموزان را به نوعی تقویت می کند و تفکر فلسفی و نقادانه را در دانش آموزان رشد می دهد.

او افزود : به منظور پویایی نظام آموزش و پرورش از طریق نهادینه کردن تحقیق و پژوهش و نیز تقویت حس کنجکاوی و اشتیاق به تحصیل در دانش آموزان دوره ابتدایی و پرورش قدرت تفکر و حل مسئله و …. طرح پروژه های علمی موسوم به جشنواره جابر ابن حیان در دبستان علامه حلی ۱ دوره اول برای اولین بار بعد تأسیس آموزشگاه اجرا شده است.

بنی اسدی ادامه داد: در این طرح دانش آموزان با روش علمی آشنا شده و از محتوای کتب درسی موضوعی را انتخاب و به صورت انفرادی و گروهی به تحقیق پرداختند .

وی اظهار داشت: پروژه های این جشنواره با عناوین جمع آوری ، نمایش علمی شامل مدل ، نمایش و تحقیق و آزمایش بوده است .

مدیر دبستان علامه حلی ۱ دوره اول گفت : ۷۰ دانش آموز این آموزشگاه در جشنواره جابر ابن حیان شرکت کردند و در این جشنواره ۵۲ پروژه علمی توسط دانش آموزان به صورت گروهی و انفرادی ارائه شده است .

در پایان این مراسم به دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره لوح تقدیر ، هدیه و نشان پژوهش اهدا شد .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*