حوادث

اختلاس گران میلیاردی در بیرجند دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان گفت: ۲ متهم که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان بیرجند اختلاس کرده بودند دستگیر شدند.
سردار”مجید شجاع” اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر این که رئیس شعبه یکی از موسسات مالی و اعتباری استان به همراه مسئول تسهیلات این موسسه در زمان تصدی خود با سوء استفاده از مدارک هویتی اشخاص از جمله اعضای خانواده وابستگان و دوستان نزدیک خود اقدام به افتتاح حساب و اخذ تسهیلات کلان کرده است که موضوع به صوت وِیژه توسط اداره جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان پیگیری شد.
وی بیان داشت: بررسی های کارگاهان پلیس آگاهی حاکی از این بود که مبالغ اختلاس شده بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است و این افراد مدتی است که از کار تعلیق شده اند که با دستور مقام قضائی متهمان تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و شناسایی شاکیان آغاز شد.
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در ادامه افزود: با همکاری مسئول حقوقی این مؤسسه، ۲ نفر در این پرونده شناسایی شدند و در بررسی های فنی پلیس آگاهی مشخص شد این افراد هیچ گونه وامی از این موسسه دریافت نکرده اند و متهمان با جعل امضای آن ها، تسهیلات کلان دریافت کرده اند.
سردار شجاع گفت: با دستور مقام قضائی ۲ متهم این پرونده دستگیر و روانه دادسرا شدند و تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد .
واژگونی خودرو در میدان یاس بیرجند حادثه آفرید
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در میدان یاس واقع در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهرستان بیرجند و مصدوم شدن ۲ نفر در این حادثه خبر داد.
سرهنگ”علیرضا عباسی” اظهار داشت: ساعت۱۸ و ۲۱ دقیقه شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی خودرو در میدان یاس واقع در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهرستان بیرجند، بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان داشت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین زن به دلایل نامعلومی واژگون شده است که هر دو سرنشین خودرو مصدوم و به بیمارستان اعزام شدند.
سرهنگ عباسی با اعلام این که کارشناسان راهنمایی و رانندگی علت حادثه را عدم توانایی راننده خودرو در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده اند؛ افزود:با توجه به احداث میدان یاس واقع در تقاطع بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان سپیده، شهروندان هنگام تردد از این مسیر سرعت مطمئنه را رعایت و به علائم و تابلوهای نصب شده در مسیر توجه کنند تا شاهد حوادث رانندگی در این میدان نباشیم .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*