پیاده روی مردم فردوس در روز اربعین

پیاده روی مردم فردوس در روز اربعین

فردوس- جا ماندگان از مراسم میلیونی پیاده روی اربعین حسینی در شهرستان فردوس با شرکت در راهپیمایی عظیم به عزاداری پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزاداران حسینی مسیر تقاطع شهیدان پارسا را به سمت مصلای بزرگ نماز جمعه با کاروان عزای حسینی پیمودند و با اجتماع در این مکان به عزاداری پرداختند.

یکی از اساتید حوزه علمیه مشهد مقدس در این مراسم با بیان اینکه در ماههای گذشته هجمه زیادی از طرف دشمنان و خود فروختگان داخلی و خارجی برای ایجاد اختلاف بین مردم کشورعراق و ایران انجام گرفت افزود: تمام این تبلیغات برای کمرنگ کردن حضور ایرانیان در مراسم میلیونی اربعین حسینی بود که با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدی خارج کردن عراق از زنجیره مقاومت و جلوگیری از تشکل بزرگ اربعین از ۸۰ کشور جهان را از اهداف دیگر استکبار برشمرد که راهپیمایی میلیونی مردم مسیر نجف به کربلا تمام این توطئه ها را حنثی کرد.

وی فراوانی، امنیت، مهرورزی و حضور مستضعفان را از ویژگیهایی ظهور حضرت مهدی دانست که در اربعین حسینی نیز وجود دارد.

عابدی جمهوری اسلامی را پیشگان در جبهه مهدویت دانست و گفت: امروز این نظام اسلامی با رهبریهای داعیانه حضرت آیت اله خامنه ای، حرکت به سمت ظهور را شتاب بخشیده که باید بدانیم تضعیف رهبری از اهداف جبهه کفر و نفاق است.

استاد حوزه علمیه مشهد مقدس به خدمات فراوانی که مردم عراق به زائران ارائه می دهد اشاره و تاکید کرد: آنها هر چه دارند فدای قدم زوار امام حسین می کنند و این کار بیشتر شبیه معجزه است که امیدواریم این حضور میلیونی مردم در اربعین زمینه ساز ظهور امام زمان شود.

در پایان مراسم نماز جماعت ظهر اربعین حسینی با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*