پیامک

شهرداری بیرجند اگه صلاح میدونه جاده پمپ بنزین مهر شهر را اسفالت کنید ماشینای مردم داغون شد.
۱۳۹۷/۰۸/۰۷ ۱۳:۳۷:۳۵ خوانده نشده
۲
سلام.باتشکراززحمات اقای دکترکیانی مطلق تامین اجتماعی .واقعااخلاق خوب ومعاینه دقیق بیماران جای تشکردارند.اجرتان بااباعبدا…خسته نباشید
۱۳۹۷/۰۸/۰۷ ۱۰:۵۶:۱۶ خوانده نشده خیر
۳
سلام. با توجه به اینکه بارها پیش اومده شهروندان هنگام عبور در شهر و پارکها شاهد هدررفت و جاری شدن اب در سطح معابر و جویبها هستند، لطفا شهرداری شماره ای رو برای گزارش این موارد، اعلام نماید.
۱۳۹۷/۰۸/۰۷ ۰۹:۰۰:۵۹ خوانده نشده خیر
۴
سلام
دوست عزیزی فرمودند میدان ایثار و شهادت خیلی براش هزینه شده. هزینه که بماند، اصلا هر ادمی نگاه کنه میفهمه میدان مشکل طراحی داره و وسط چهارراه جانمایی شده و کمی بیشتر از حد به سمت جنوب ساخته شده. … چند تصادف بشه درست میکنند دوستان.!
۱۳۹۷/۰۸/۰۷ ۰۸:۵۰:۱۵ خوانده نشده خیر
۵
سلام متاسفم برای روزنامه ای که حداقل های تحلیل سیاسی را نمی داند و در یادداشت امروز و یادداشت شفاهی مورخه ۷آبان ماه یکجانبه به قضاوت می نشیند و ادعای بی طرفی و روشنفکری می کند.
۱۳۹۷/۰۸/۰۷ ۰۸:۴۴:۰۹ خوانده نشده خیر
۶

امسال کاملا لمس کردم هیچ نظارتی بر ثبت نام مدارس دولتی نمی باشد ویکی از دلایل اصلی ترافیک سطح شهر هم همین مدارس هستند.تنها چیزی که هنگام ثبت نام در عمل مهم نیست نزدیکی به مدرسه است و بس. خدا واقعا خیر ندهد دست اندرکاران مدارس و والدینی را که مانع ثبت نام فرزندانمان در مدارس نزدیک شدند و هر روز باید این ترافیک سنگین را تحمل کنیم و خودمان هم به آن بیفزاییم.
۱۳۹۷/۰۸/۰۷ ۰۶:۰۳:۴۹ خوانده نشده خیر
۷
شهرداری بیرجند طرح المان میدان سپاه در بلوار پیامبر اعظم که چندی پیش قرار بود اجرا شود را عملی فرماید.این میدان نیاز به زیباسازی دارد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*