راه اندازی جمعه بازار خودرو تا پایان مهر در بیرجند

جمعه بازار خودرو تا پایان مهر در محل چهارشنبه بازار فعلی بیرجند راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ خسروی ، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: این بازار با هدف حذف واسطه گران و دلال های خودرو، ایجاد اشتغال، رفع نیاز شهروندان به این قبیل بازارها و تسهیل در ارائه خدمات خرید و فروش خودرو راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه تمام محوطه چهارشنبه بازار بهشتی بیرجند، روزهای جمعه به جمعه بازار ماشین اختصاص می یابد، افزود: مساحت این مکان بیش از ۲ هکتار است و در برنامه ریزی صورت گرفته اقداماتی همچون کارشناسی، اصالت رنگ، تعیین مشکلات فنی خودرو و انعقاد قرارداد خرید خودرو دراین بازار انجام خواهد شد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند با بیان اینکه متقاضیان برای فروش خودرویشان، بر اساس نوع خودرو و تعرفه مشخص شده در این جمعه بازار، عوارض پرداخت می کنند، گفت: افرادی که قصد فروش خودروی خود را دارند می توانند در جمعه بازار خودرو حضور یابند تا در پارکینگ تعبیه شده، خودروی آنها توسط کارشناسان مجرب و مورد تأیید راهنمایی و رانندگی مورد بررسی قرار گیرد و قیمت گذاری شود.

خسروی از انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری و پیمانکار برای راه اندازی جمعه بازار خبر داد و افزود: متقاضیان فروش موتورسیکلت، خودروهای سواری و سنگین می توانند از فرصت راه اندازی این بازار استفاده کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*