چاپ ۷۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در خراسان جنوبی

معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نظر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از چاپ ۷۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  رحیم آبادی معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نظر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت:  در راستای برگزاری کنگره دو هزار شهید استان، ۷۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در خراسان جنوبی به چاپ می‌رسد.

وی افزود: این کتاب‌ها با موضوعات کودک و نوجوان، خاطرات دفاع مقدس، پژوهشی و خاطرات رزمندگان هست سال دفاع مقدس چاپ می‌شود.

رحیم آبادی اظهار کرد: تاکنون ۸۰ درصد از مراحل چاپ این کتاب‌های انجام‌شده و تا برگزاری کنگره دو هزار شهید استان به اتمام می‌رسد.

 معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نظر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از تهیه سه مجموعه کتاب عکس خبر داد و افزود: این کتب در زمینه عکس‌های راهیان نور که از کاروان‌ها گرفته‌شده و تصاویر شهدای گمنام است.

وی با اشاره به   ساخت دو مستند گفت: این مستندها در رابطه با یکی از سرداران شهید استان و دیگری در زمینه کارآفرینی یکی از ایثارگران است.

رحیم آبادی  بیان کرد: باید با توجه به تأکیدات رهبری همواره یاد شهدا را زنده نگه داشته و سیره آن‌ها را در جامعه نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری این‌گونه برنامه‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی هر چه بیشتر دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*