معرفی برترین‌های مسابقات دارت خانوادگی و آزاد طرح گردشگری بیرجند

معرفی برترین‌های مسابقات دارت خانوادگی و آزاد طرح گردشگری بیرجند
به مناسبت سال نو و در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی یک دوره مسابقات قهرمانی دارت طرح گردشگری و نوروزی شهرستان بیرجند برگزار شد و برترین های مسابقات قهرمانی دارت خانوادگی و آزاد طرح گردشگری و نوروزی بیرجند معرفی شدند.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان با بیان این مطلب گفت: دارترهای بیرجندی بخش‌های خانوادگی و آزاد در مجموعه گردشگری باغ موزه اکبریه بیرجند با یکدیگر به رقابت پرداختند که لک‌زائی قهرمان بخش آقایان مسابقات دارت آزاد بیرجند شد، جنگجویی نایب قهرمانی را به‌دست آورد و امیر ذاکری به مقام سوم رسید.
«علیزاده» افزود: زهرا نخعی‌نژاد بر سکوی نخست بخش بانوان مسابقات دارت آزاد بیرجند ایستاد، طیبه خسروی به مقام دوم و الهام علیزاده در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفتند. وی خاطرنشان کرد: خانواده خزاعی در بخش مسابقات دارت خانوادگی شهرستان بیرجند قهرمان شد، خانواده عبدالهی نایب قهرمانی را از آن خود کرد و خانواده فکور به مقام سوم رقابت‌ها دست یافت.

چهارمین دوره مسابقات جام خاوران برگزار شد
چهارمین دوره مسابقات جام خاوران به همراه مسابقه تیمی سیامی برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، این مسابقه با حضور ۳۸ تیم در ۹دور به روش سوئیسی برگزار شد.
پس از ۹ دور رقابت در پایان تیم مسعود مصدق پور و مازیار باقری با ۹ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم قلاسی مود و ابوالفضل فرساد با ۷٫۵ امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و تیم سلیمی و خادمی هم جایگاه سوم را به دست آوردند.
همچنین تیم الوداع، عرب زاده، سبحان زحمتی و امیر رضا رضوی و همچنین تیم قربانیان و توسلیان هم موفق به دریافت جوایز شدند. تیم محمود حیدری و مصطفی شاه دادی هم جایگاه نوجوانان برتر بیرجندی را به خود اختصاص دادند.

شریعتی فر مشاور فرهنگی رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین شد
طی حکمی از سوی صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران، مهدی شریعتی فر رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان به سمت مشاور فرهنگی رئیس فدراسیون منصوب شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*