شهدای آبیز قهرمان مسابقات والیبال جام نوروز شهرستان زیرکوه شد

برترین های ورزش های الکترونیک استان معرفی شدند
سجاد معینی به عنوان برترین مربی ورزش های الکترونیک استان در سال ۹۶ و دارنده مقام سوم کشور در رشته الکترونیک در سال ۹۶ تهران و علی صباغ زاده برترین ورزشکار ورزش های الکترونیک استان در سال ۹۶ و دارنده مقام دوم کشور در رشته الکترونیک در سال ۹۶ تهران معرفی شدند.

برترین های مسابقات تنیس روی میزجام نوروز
مشخص شدند
شهرستان فردوس میزبان مسابقات جام نوروز (گرامیداشت میلاد حضرت علی ابن ابیطالب (ع))بود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسئول هیئت تنیس روی میز شهرستان فردوس با اعلام این خبرگفت: دهم فروردین ماه مسابقات تنیس روی میز درسالن تنیس روی میزمجموعه ورزشی شهید درخشان فردوس برگزارشد.
«محمد حسین باکمال» تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات را ۱۲ تیم از شهرستان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی اعلام کرد و افزود: بیش از۴۰ نفر نیز در رشته انفرادی در این مسابقات شرکت کردند. وی تصریح کرد: دراین مسابقات ۳ تیم از مشهد، ۲تیم از فردوس و شهرستان های بیرجند، قوچان، نیشابور، تربت حیدریه، بجستان، گناباد، خضری و گلبهار از استان های خراسان جنوبی و رضوی هرکدام یک تیم حضور داشتند. او ادامه داد: دراین مسابقات تیم باشگاه پینگ پنگ برتر بیرجند با عضویت علیرضا چمنی، امید عباسپور و امیرحسین عباسپور مقام اول، تیم باشگاه غفاری مشهد با عضویت نیما غفاری، کیوان غفاری و نوید غفاری مقام دوم و تیم فردوس و تربت حیدریه با عضویت علیرضا یاسری، مهدی اخروی و علی بذرافشان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

مسابقات دارت به همت میراث فرهنگی
با همکاری کمیته دارت استان خراسان جنوبی و میراث فرهنگی دو دوره مسابقات دارت پدر و فرزند و آزاد پدران در باغ اکبریه برگزار شد که به ترتیب در بخش مسابقات دارت آزاد پدران میراث فرهنگی، هادیانی، مکرمی فر و سلیمانی به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند و در بخش پدر و فرزندان مسابقات دارت رضا محمدی و پسر عرفان، علیرضا عرفانی نژاد و پسر امیرحسین، ابراهیم ابراهیمی، دختر نازنین زهرا و احمد عصمتی و پسر حسین عصمتی نفرات اول تا سوم شدند. همچنین مسابقات دارت خانوادگی شهرستان طبس در محل باغ گلشن برگزار شد که در پایان این مسابقات که با حضور ۵۶ شرکت کننده و استقبال خوب خانواده ها همراه بود نصیر ابراهیمی، محمد هادی فعالکاری و محمد نجف زاده مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

شهدای آبیز قهرمان مسابقات والیبال جام نوروز شهرستان زیرکوه شد
شهدای آبیز قهرمان مسابقات والیبال جام نوروز شهرستان زیرکوه شد. پس از ۸ شب رقابت بین ۸ تیم در دو گروه ۴ تیمی قهرمان این دوره از رقابت ها مشخص شد.
در شب پایانی رقابت ها در بازی رده بندی بین تیم های میرانی نژاد استند و بیمه آسیا(کامکار) بیمه آسیا موفق شد مقام سوم ‌این دوره از رقابت ها را از آن خود کند و در بازی فینال تیم شهدای آبیز با نتیجه ۳ بر صفر توانست حریف خود گردان امام حسین(ع) را متوقف کند و جام را در خانه نگه دارد.

گردان امام حسین(ع) قهرمان مسابقات فوتسال
جام نوروز زیرکوه شد
گردان امام حسین(ع) قهرمان مسابقات فوتسال جام نوروز زیرکوه شد. این جام با حضور ۱۲ تیم از روستاهای کبودان، مهمانشهر، فندخت، حسین آباد و شهر آبیز و ۷ تیم از حاجی آباد در شب های عید نوروز برگزار شد و در شب فینال این مسابقات که بین دو تیم گردان امام حسین (ع) و بیمه کار آفرین انجام شد تیم فوتسال گردان امام حسین (ع) توانست با نتیجه ۱۲ بر ۴ از سد حریف بگذرد و قهرمان این دوره از رقابت ها شود گفتنی است برای اولین بار در یک اقدام خیر خواهانه جوایز تیم های برتر این جام توسط ورزشکاران شهرستان زیرکوه به بیماران نیازمند شهرستان اختصاص داده شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*