رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی: ادارات خراسان جنوبی در برپایی نماز جماعت تلاش کنند

بیرجند- رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه نماز فریضه ای برای بندگی در پیشگاه خداوند است، گفت: دستگاه ها و ادارات در برپایی نماز جماعت تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کمیلی ظهر یکشنبه در گردهمایی رابطین نماز ادارات خراسان جنوبی بیان کرد: خوشبختانه ادارات و مساجد استان در امر برپایی نماز تلاش و اهمیت ویژه ای دارند.

وی با بیان اینکه نماز جماعت در سازمان ها نباید تنها در برپایی نماز خلاصه شود، اظهار کرد: اقامه نماز در محلات و دستگاه ها باید بیش از گذشته پرمحتوا و پر رونق باشد.

حجت الاسلام کمیلی با بیان اینکه در حال حاضر نماز جماعت در ۷۴ دستگاه اجرایی برگزار می شود، افزود: بیش از ۹۰ درصد رابطین نماز در ادارات خوب عمل می کنند.

وی ادامه داد: باید در سال جاری بیش از گذشته در برپایی نماز جماعت تلاش شود که در این زمینه رابطین نیز رسالت بیشتری را بر عهده دارند.

حجت الاسلام کمیلی خواستار حضور رابطین نماز در جلسات ارزیابی شد و اظهار کرد: رابطین نماز باید در برگزاری این فریضه الهی در ادارات پیشگام باشند و در اجرای برنامه‌های نماز نیز سنگ تمام بگذارند.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت نماز بیان کرد: این فریضه الهی یکی از مهم ترین وظایفی است که باید در انجام آن به درستی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه نماز، روح انسان را از آلاینده ها می زداید، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید الگویی برای دیگران در برپایی نماز جماعت باشند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*