اخبار ورزشی استان/اعزام بانوان فوتسالیست طبس به رقابت های لیگ دسته ۳

نجمه خدمتی مسابقات جهانی را نشانه گرفت
نجمه خدمتی به همراه ۲۷ نفر دیگر به مسابقات جهانی اعزام می شوند.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، فدراسیون تیراندازی اسامی ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی را که           ٢٨ نفر هستند، اعلام کرد. مسابقات جهانی تیراندازی به میزبانی کره جنوبی از دوم اردیبهشت آغاز می شود که ٢٨ تیرانداز کشورمان در تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی ٣٠ فروردین راهی محل برگزاری مسابقات می شوند. اسامی تیراندازان شامل علی دوستی، رامتین بشارتی، مرضیه پرورش نیا، غزاله جهاندار، امیرحسین آقازاده، علی حافظی، محمد حسین پرورش نیا و رضا آقاجانی در رشته اهداف پروازی، جواد فروغی، ابراهیم برخورداری، عرفان صلواتی، مرتضی علی محمدی، محمد احمدی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی، آمیتیس جعفری، فاطمه قدرت آبادی و سارا میرابی در رشته تپانچه و حسین باقری، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت، امیرسایوش ذوالفقاریان، امیرمحمدنکونام، الهه احمدی، نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ، سیده زهرا هاشمی و نرجس امام قلی نژاد است.

اسکیت همگانی برگزار می شود
همایش همگانی اسکیت در استان برگزار می شود.رئیس هیئت اسکیت استان در گفت و گو با                  امروز خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: این همایش به صورت عمومی در تمام شهرستان ها برگزار می شود. «شبانی» تصریح کرد: هدف از این برنامه ورزش، خانواده، سلامتی و تندرستی، نشاط و شادابی است. به گفتۀ وی این همایش طرح توسعه سلامت و نشاط اجتماعی جمعه۳۱ فروردین ماه می باشد. وی بیان کرد: این طرح به دنبال توسعه اسکیت در بعد همگانی، اوقات فراغت دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

اعزام بانوان فوتسالیست طبس به رقابت های لیگ دسته ۳
تیم فوتسال بانوان طبس با همکاری طلایی مقدم، فرماندار ویژه طبس و معاون استاندار، شهرداری و هیئت فوتبال به رقابت های فوتسال مرحله نهایی زیرگروه لیگ دسته سه کشور به بوشهر اعزام شد.

۱۹ برنامه برای هفته جوان زیرکوه
به مناسبت هفته جوان ۱۹ برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان زیرکوه برگزار می شود. رئیس اداره ورزش و جوانان زیرکوه در گفت وگو با امروز خراسان جنوبی گفت: اولین جشنواره روز جوان زیرکوه، همایش پیاده روی و میزبانی مسابقات قهرمانی کاراته بانوان استان از مهمترین برنامه های اجرایی ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه در این هفته می باشد. ادیبیان تصریح کرد: روز جوان، روزی است که به پاسداشت بهره مندی از این قشر تأثیرگذار جامعه نامگذاری شده است؛ بخشی از جامعه که با توجه به مشکلات فراوان قلب تپنده کشور را تشکیل می‌دهند. وی افزود: امروزه باید بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت جوانان و حضور آنها در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آماده شود تا بتوانند با عزم و اراده راسخ و پولادین خویش قله های رفیع علم و نوآوری را تسخیر کنند و مدیران باید با باور و اعتقاد به این توانمندی و استعداد، میدان و فرصت شکوفایی و به ثمر رسیدن این پتانسیل ها و انرژی های نهفته را فراهم کنند.

جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان برگزار می شود
«۳۰ دقیقه تا نشاط و تندرستی»
جشنواره فرهنگی ورزشی «۳۰ دقیقه تا نشاط و تندرستی» به مناسبت اعیاد شعبانیه در بیرجند برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی ، حسینی، رئیس هیئت همگانی استان  گفت: در راستای اجرای طرح توسعه سلامت و نشاط اجتماعی، این جشنواره دوم اردیبهشت در سالن ورزشی مخابرات بیرجند با برنامه هایی از قبیل ورزش های سنتی، بازی های بومی و محلی و ورزش های همگانی همراه با برنامه های شاد و متنوع ویژه بانوان برگزار می شود.

همایش بزرگ پیاده روی مادر وکودک
در بشرویه
اولین همایش پیاده روی مادر و کودک در شهرستان بشرویه برگزار شد. رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان بشرویه به امروز خراسان جنوبی گفت: برای  اجرای طرح توسعه سلامت و نشاط اجتماعی، هیئت ورزش های همگانی با همکاری مهد کودک همای رحمت و در راستای طرح اجتماع محور، اولین همایش بزرگ پیاده روی مادر و کودک در شهرستان بشرویه را با شعار ورزش همگانی بهترین و مؤثرترین راه ارتباط والدین با فرزندان برگزار کرد. به گفتۀ سید مهدی ساداتی پور، شرکت کنندگان مسیر انتهای بلوارقدس تا استادیوم تختی را پیاده روی و درچمن مصنوعی جهت اجرای برنامه های شاد و مفرح ورزش همگانی گردهم آمدند. وی خاطر نشان کرد: همچنین در کنار پیاده روی برای کودکان و نونهالان مسابقات (طناب کشی، دوامدادی، پنالتی هدفمند و…) برگزار  و به تمامی شرکت کنندگان که ۶۵ نفر بودند کتاب داستان و جوایز ورزشی تقدیم شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*