سرمربی تیم ملی ووشو به استان می آید خرمشاد رئیس هیئت ووشوی استان شد

قهرمانان تیم ملی و سرمربی آن ها برای آموزش ورزشکاران و مربیان به خراسان جنوبی می آیند.
دبیر فدراسیون ووشوی کشور با بیان اینکه یکی از مشکلات عنوان شده هیأت استان آموزش مربیان و ورزشکاران بود، قول داد که سرمربی و قهرمانان کشوری تیم ملی را برای آموزش و ارتقای سطح به خراسان جنوبی بیاورد. متدین که اولین بار است به خراسان جنوبی می آید، عنوان کرد: امیدواریم در ۴ سال پیش رو وضع هیئت استان ارتقاء پیدا کند. وی تاکید کرد: خراسان جنوبی جزو ۹ استانی است که سکوی ووشو را دارد و این ظرفیت خوبی برای برگزاری مسابقات کشوری است. این مقام مسئول تصریح کرد که خانه ووشوی استان نیاز به یک سری تعمیرات دارد که با کمک اداره کل باید انجام شود.
قول تامین بودجه تعمیر خانه ووشو
مدیرکل ورزش و جوانان استان در زمینه نیاز خانه ووشوی استان به تعمیر و تجهیز گفت: ۹۰ درصد قول می دهیم که از محل اعتبارات عمرانی، بهسازی، نوسازی و تعمیر سالن های ورزشی کمک کنیم. افضل پور عنوان کرد که امیدواریم هیئت جدید با برنامه ریزی درست باعث توسعه این رشته شده و جواب اعتماد اعضا داده شود. وی در زمینه اعتبارات هیئت ها هم تاکید کرد که از سال های گذشته افزایش ۵ تا ۶ درصد داشته ایم. او با اشاره به طرح استعدادیابی و جذب افراد مستعد از سن پایه، بیان کرد: باید در شهرستان هایی که این هیئت فعال نیست برنامه های خود را شروع کند و همچنین به حوزه بانوان هم توجه شود.
اسپانسر نداریم
رئیس سابق هیئت ووشوی استان با بیان اینکه مردم استان ما در زمینه کمک کردن و اسپانسری اصلا کمک نمی کنند، عنوان کرد: هر چه تلاش کرده ایم در نهایت اسپانسرهای محلی ۲۰۰ هزار تومان بیشتر کمک نکرده اند. مجدیان خاطر نشان کرد که بخش بانوان ووشو در این سال ها راه اندازی شده و توانستیم خانه ووشو را تاسیس کنیم.
حجت الاسلام وحید خرمشاد که با رای اعضای حاضر مجمع هیئت ووشوی استان به عنوان رئیس هیئت ووشوی خراسان جنوبی انتخاب شده بود، گفت: مشکلات مالی و اعتباری زیادی داریم و امیدواریم که بتوانیم در این زمینه به ورزشکاران بیشتر توجه کنیم. وی با تاکید بر اینکه باید حاشیه ها حذف شود، افزود: ما بیشتر کمک هایی که می خواهیم از طریق فدراسیون و اداره کل می باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*