اخبار ورزشی استان/دعوت از پهلوانان نوجوان استان به اردوی تیم ملی

دعوت از پهلوانان نوجوان استان به اردوی تیم ملی
پهلوانان نوجوان خراسان جنوبی با درخشش در مسابقات کشتی پهلوانی جام ستارگان ایران توانستند جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنند. رئیس هیات کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی گفت: امیرحسین دهقان، سامان رشیدی، علی‌اصغر اکبری، مجتبی مصلحی و محمدحسن بهدانی با مرشدی امیرحسین کهن و مربیگری علی قمری توانستند در یک هنرنمایی زیبنده‌ در رشته‌های میانداری، فردی و کشتی پهلوانی حد نصاب حضور در تیم ملی را برای خراسان‌جنوبی به ارمغان آوردند. مهدی قمری افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشتی پهلوانی کشور «جام ستارگان ایران» از هشتم بهمن‌ماه جاری به میزبانی تهران در زورخانه شهید فهمیده آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد. وی ادامه داد: خشایار ایزدی، محمد سرچاهی و امیرحسین کاردان‌مقدم با مرشدی مجتبی آهنی و مربیگری حسین زحمتکش اعضای تیم کشتی پهلوانی جوانان خراسان‌جنوبی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشورمان هستند که از فردا به مصاف برترین‌های ایران می‌روند.به گفته وی اکبر درستکار، رضا آفتابی و علیرضا شاعرزاده از جمله پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی هستند که به عنوان کمیته فنی زورخانه‌ای انتخاب تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور در رقابت‌های «جام ستارگان ایران» حضور دارند.
خراسان‌جنوبی میزبان مسابقات فوتسال لیگ دسته ۳ بانوان کشور
مسابقات فوتسال لیگ دسته سه بانوان کشور به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می شود. رئیس اداره ورزش و جوانان طبس گفت: با ابلاغ سازمان لیگ فوتسال فدراسیون از ۱۵ تا ۳۰ بهمن‌ماه مسابقات لیگ دسته ۳ فوتسال بانوان کشور به میزبانی خراسان‌جنوبی و در شهرستان طبس برگزار می‌شود.حسین قدیمی افزود: در این رقابت ها هشت تیم‌ از استان‌های خراسان‌رضوی، سمنان، خراسان‌جنوبی و تهران با یکدیگر رقابت می کنند. به گفته وی تیم فوتسال بانوان شهرداری طبس پس از کسب رتبه سوم در مسابقات قهرمانی استان جواز حضور در لیگ دسته سه منطقه یک کشور را کسب کرد.
معرفی برترین های مینی گلف جام فجر خوسف
مسابقات مینی‌گلف جام فجر کارکنان دامپزشکی خوسف با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات قهرمانی مینی‌گلف کارکنان دامپزشکی خراسان‌جنوبی گرامیداشت «دهه‌فجر» با حضور ۲۰ گلف‌باز آقا و خانم در سالن تخصصی مینی‌گلف بیرجند برگزار شد. در این رقابت ها وحید شریفی ، اسماعیل ربیعی و محمد‌علی بخشی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
کسب مقام قهرمانی بانوی مچ انداز استان در رقابت های شرق کشور
بانوی نماینده خراسان جنوبی در نخستین دوره از مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی بانوان شرق کشور به مقام قهرمانی رسید. رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی خراسان‌جنوبی گفت: نخستین دوره از مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی شرق کشور «گرامیداشت دهه‌فجر» با حضور تیم هایی از زاهدان، سراوان، ایرانشهر و خراسان جنوبی به میزبانی استان سیستان وبلوچستان و شهرزاهدان برگزار شد. محمدامین محمدپرست افزود: در این رقابت ها آرزو حسینی در وزن ۷۵ کیلوگرم توانست مقام قهرمانی را کسب کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*