اخبار ورزشی استان/معرفی برترین های دارت بازنشستگان ادارات بیرجند

رقابت های قهرمانی دارت بازنشستگان ادارات بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی،رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان گفت: مسابقات قهرمانی دارت بازنشستگان اداری در دو بخش بانوان و آقایان خراسان جنوبی با حضور ۳۰ ورزشکار به صورت دوره ای و تک حذفی در خانه دارت بیرجند برگزار شد. وی افزود: در این رقابت ها طوبی جوشنی ، عزت تلواری و طاهره ریحانی مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش آقایان حیدر مؤذن ، غلامرضا دلیری و حمید ناظری‌توکلی به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. به گفته وی نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی «دا» در قاین
جشنواره فرهنگی ورزشی دا (مادر و دختر) به مناسب دهه فجر در روستای اسفشاد برگزار می شود. رئیس هیئت ورزش روستایی بازی های بومی محلی قاین گفت: در این جشنواره که با حضور تیم هایی از شهرستان قاینات و به میزبانی روستای اسفشاد برگزار می شود شرکت کنندگان در سه رشته هفت سنگ، طناب کشی ودال پلان در روز ۱۲ بهمن ماه جاری با یکدیگر رقابت می کنند. به گفته وی شرایط سنی برای حضور در جشنواره وجود ندارد وشرکت برای عموم بانوان آزاد است ویک بانوی بالای ۷۰ سال در روستا به عنوان «دا» انتخاب شده و با صدای لالایی محلی در این رقابت ها حضور دارد.
بانوان ووشوکار استان به رقابت های کشور
اعزام می شوند
نمایندگان ووشوکار خراسان جنوبی در بخش بانوان به رقابت های قهرمانی کشور اعزام می شوند. این رقابت ها ۱۵ بهمن و با حضور ۱۵۰ ورزشکار به میزبانی تهران برگزار می شود. فاطمه حاجی‌زاده، طیبه اسماعیلی، ، فاطمه قربانی، زینب‌السادات حسینی و فاطمه اسماعیلی به سرپرستی فلاحی‌نسب و مربیگری سرزهی اعضای تیم ووشوی بهش ساندا خراسان‌جنوبی هستند که در این رقابت ها به مصاف رقبای خود می روند.
بهره برداری از کفپوش سالن ورزشی
روستای پهنایی شهرستان قاینات
با پیگیری های متعدد اداره ورزش و جوانان شهرستان قاین در جذب اعتبار تعمیرات اماکن ورزشی پس از سالها کفپوش ورزشی سالن روستای پهنایی تعویض و بازسازی شد.این سالن که به دلیل خرابی کفپوش آن مدت زیادی بود که استفاده از آن را دچار مشکل می کرد با تخصیص اعتبار ۷۱ میلیون ریالی بازسازی شد.
معرفی برترین های رقابت های تیراندازی پیشکسوتان و بازنشستگان در بیرجند
مسابقات تیراندازی پیشکسوتان و بازنشستگان استان با معرفی برترین ها پایان یافت. به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، رقابت های تیراندازی بازنشستگان و پیشکسوتان با حضور ۵۲ شرکت کننده در بیرجند برگزار شد. در این رقابت ها ناصر سلیمانی، محمد رضا قلاسی مود و محمد امین شمشیرگران به ترتیب مقام های اول تا سوم بخش آقایان را کسب کردند و در بخش بانوان زهرا فورگی نژاد ، مریم قلاسی و زهرا نجف نیا مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*