خراسان جنوبی محروم از شرکت حمل و نقل بین المللی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : در حال حاضر استان خراسان جنوبی به رغم فعالیت پایانه مرزی ماهیرود فاقد شرکت اصلی حمل و نقل بین المللی می باشد و فقط حدود ۱۵ نمایندگی از شرکت های سایر استانها در این استان فعال می باشند.
جعفر شهامت در این زمینه  از برگزاری بیست و چهارمین آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا در استان خبر داد و افزود: برگزاری آزمون  برای متقاضیان تاسیس از کلیه استانهای کشور در روز جمعه ۲۳تیرماه در تهران برنامه ریزی شده  و متقاضیان ثبت نام  می توانند از ۱۶خرداد ماه لغایت ۸ تیرماه ثبت نام داشته باشند. وی ادامه داد: جهت تسهیل فرآیند ثبت نام امسال ترتیبی اتخاذ شده تا متقاضیانی که در یکی از ۵ دوره گذشته مجاز به شرکت در آزمونها بوده اند، با تطبیق کد ملی، برای هر استان دلخواه ثبت نام نمایند.
وی افزود : برای متقاضیانی که در هیچ یک از ۵ دوره گذشته آزمونها شرکت نداشته یا واجد الشرایط نبوده اند ثبت نام مستلزم بارگذاری اطلاعات در تارنمای آزمون و متعاقبا تحویل مدارک می باشد لذا متقاضیان می توانند مدارک مربوطه را به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تحویل نمایند. وی عنوان داشت : قبول شدگان در بیست و سه دوره آزمون های پیشین، اجازه شرکت در آزمون فعلی را ندارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*