جشن گلریزان هفته آینده درمرکز استان برگزار می شود

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی از برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همزمان با ۱۵ ماه مبارک رمضان در مرکز استان خبر داد .
خوئی در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان این عبارات که صدها زندانی جرائم غیر عمد از جمله تصادفات نگران چگونه زیستن همسر بی پناه و فرزندان خود هستند و جشن گلریزان جشن حسنه ای برای خریدن آبرو است، گفت: جشن گلریزان ساعت ۱۸ روز شنبه هفته آینده در سالن الغدیر واقع در خیابان پاسداران با حضور خیران و مردم استان برگزار می شود.
وی افزود: ما شاهد پیوند آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با ماه مهمانی خدا هستیم و از تمامی خیران در سراسر استان دعوت می شود برای آزادی این زندانیان همراهی لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد : هم اکنون ۱۳۲ زندانی جرائم غیرعمد واجد شرایط کمک در سطح استان خراسان جنوبی در زندان هستند که محکومان مالی با ۹۴ فقره بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.
خوئی با بیان اینکه از این تعداد پرونده ۲۹ فقره مربوط به مهریه، ۶ فقره مربوط به نفقه و ۳ فقره مربوط به دیه است، افزود: برای آزادی مجموع این زندانیان ۱۲ میلیارد تومان کمک نیاز داریم.
وی با اشاره به اینکه پیش بینی میشود در ماه رمضان امسال ۱۵ زندانی از محل کمک های مختلف در استان آزاد شوند، اذعان داشت: بدهی این زندانیان از ۵ تا ۲۰ میلیون تومان می باشد.
وی به آزادی ۱۹ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و اذعان داشت: کل مبلغ بدهی این زندانیان حدود ۱۱ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال بوده است. وی به آزادی ۱۱۵زندانی جرائم غیر عمد استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کل بدهی این زندانیان ۷ میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان بوده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*