گفته می شود عبدالقدیر ماشاریپوف، از اعضای گروه تروریستی داعش، که مسئول حمله به کلوپ شبانه رینا در استانبول در آغاز سال نو میلادی است، به همراه همسر و دو فرزندش، غیر قانونی از ایران راهی ترکیه شدند؛ این اظهاراتی است که همسر ماشاریپوف پس از دستگیری توسط پلیس ترکیه و در اعتراقات خود بیان کرده است.

 

 

 

گفته می شود بر پایه گزارش افشاگرانه خبرگزاری آسوشیتدپرس، یکی از وزرای دولت ترامپ و چند تن از مشاوران و نزدیکان وی به خاطر سخنرانی در محافل و شوهای منافقین در خارج از کشور مبالغ هنگفتی را از این گروه تروریستی دریافت کرده اند. رودی جولیانی و نیوت گینگریچ از جمله مشاوران و نزدیکان ترامپ هستند که برای سخنرانی علیه ایران از دار و دسته مریم رجوی و گروهک منافقین پول گرفته اند!

 

 

 

گفته می شود متأسفانه سیستم استخدامی و بازنشستگی کشور ما اشکالات اساسی دارد که مهم‌ترین آنها، بی عدالتی در پرداخت‌هاست که باعث شد، پس از ۳۷ سال برای نخستین بار، بازنشستگان لشکری جلوی مجلس اعتراض کنند.کارمندان و کارگران، سی سال سکه روی سکه می‌گذارند تا بتوانند روزهای پیری خود را با سرخوشی سر کنند؛ اما گویا قلک صندوق‌های بازنشستگی درز پیدا کرده و دیگر کفاف حقوق بازنسشتگان را ندارد و این آب باریکه روزهای پیری، هر روز لاغر‌تر از دیروز می‌شود! تقریبا روزی نیست که بازنشستگان یکی از  ارگان های کشور جلوی مجلس تجمع اعتراضی برگزار نکند، بیشترین اعتراض این افراد به نحوه پرداخت ها یا به میزان پرداختی است که به آنها پرداخت می شود است.

 

گفته می شود پس از دستور قاضی جیمز روبارت درباره لغو سراسری فرمان اجرایی دونالد ترامپ برای ورود مسلمانان به خاک آمریکا برای وزارت دادگستری دولت ترامپ، درخواست تجدید این حکم را در راستای صدور فرمان فوری جهت اجرای دوباره حکم ترامپ ثبت کرده بود که دادگاه تجدید نظر با این درخواست مخالفت کرد. هنوز امکان تجدید نظر خواهی در مورد این حکم وجود دارد اما تا روز دوشنبه به تأخیر خواهد افتاد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*