اخبار شهرستانها

محدودیت ترافیکی یوم ا… ۲۲ بهمن در بیرجند اعلام شد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: محدودیت های ترافیکی در یوم ا… ۲۲ بهمن در شهر بیرجند اعلام شد. سرهنگ علیرضا رضایی اظهار کرد: محدودیت های اعمال شده در بیرجند از ساعت ۶ صبح فردا مورخ ۲۲ بهمن ماه تا پایان مراسم ادامه دارد.  وی تصریح کرد: در ساعت محدودیت ترافیکی، رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری در مسیرهای ذکر شده ممنوع است .
به گفته این مقام انتظامی با توجه به محدوده های ترافیکی در بیرجند تا پایان مراسم تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه در مسیرهای ذیل ممنوع است: * خیابان شهید قرنی حدفاصل سه راهی ۱۷ شهریور تا میدان شهدا و بالعکس * خیابان شهید منتظری حدفاصل سه راهی خیابان شهید کوشه ای تا میدان شهدا و بالعکس * خیابان شهدا حد فاصل میدان شهدا تا میدان ابوذر و بالعکس * خیابان طالقانی حدفاصل سه راهی نهضت تا میدان ابوذر و بالعکس * خیابان مدرس حدفاصل میدان اول تا میدان ابوذر و بالعکس *خیابان ارتش حدفاصل سه راهی خیابان عدل تا میدان ابوذر و بالعکس * خیابان شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع شهید قرنی تا تقاطع پاسداران و بالعکس * خیابان پاسداران حدفاصل تقاطع پاسداران تا تقاطع تامین اجتماعی و بالعکس * خیابان قدس شرقی حدفاصل تقاطع اول عدل تا میدان قدس و بالعکس * بیست متری دوم شرقی حدفاصل تقاطع شهید تیمورپور(پارک) تا میدان قدس و بالعکس
افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی بشرویه ـ چاهنو
همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پروژه احداث و آسفالت فاز ۳ راه روستایی بشرویه ـ چاهنو افتتاح وبه بهره برداری رسید. این مراسم با حضور فرماندار شهرستان ، امام جمعه و جمعی از مسئولین استانی وشهرستانی برگزار شد. پروژه  راه روستایی بشرویه ـ چاهنو بطول ۵/۱ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 
 افتتاح ۲ موزه تاریخ طبیعی و فسیل در خانه فروتنی بیرجند
موزه «تاریخ طبیعی» و «فسیل» در محل خانه فروتنی بیرجند با حضور معاون میراث فرهنگی خراسان جنوبی، فرماندار بیرجند، رئیس میراث فرهنگی بیرجند و جمعی از مسئولان شهرستانی در خانه فروتنی بیرجند افتتاح شد. موزه فسیل خراسان جنوبی در محور بافت تاریخی بیرجند  قرار دارد که فسیل‌های موجود در این موزه ۹۰ درصد از استان و تنها ۱۰ درصد آن خارج از خراسان جنوبی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*