اخبار شهرستانها

افتتاح ساختمان اداره ثبت احوال دستگردان
 با اعتبار۴۴۰ میلیون تومان
در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ساختمان اداره ثبت احوال دستگردان افتتاح شد. مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی با تبریک فرا رسیدن ایام ا… دهه فجربه شرح وظایف اداره کل راه و شهرسازی در مورد پروژه های ساختمانی پرداخت. مهندس سپهری افزود: این پروژه ۲۸۳ مترمربع زیربنا دارد و با اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیون تومان احداث گردیده است.

 
پخش ویژه نامه «روز شکفتن» از رادیو خراسان جنوبی
«روز شکفتن» عنوان ویژه برنامه زنده رادیو خراسان جنوبی است که قرار است راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را در سراسر استان خراسان جنوبی انعکاس دهد. این ویژه برنامه از ساعت ۸ صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان راهپیمایی به طور زنده پخش می شود و به پوشش راهپیمایی در مرکز استان و شهرستان های تابعه می پردازد. گزارشگران برنامه نیز با استقرار در مسیرهای راهپیمایی به انعکاس شور و نشاط مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان و شهرستان ها می پردازند.

 
۶طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان بشرویه
به بهره‌برداری رسید
فرماندار بشرویه گفت: همزمان با هشتمین روز از دهه فجر ۶ طرح عمرانی و خدماتی با صرف ۲۸ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال هزینه در این شهرستان به بهره‌برداری رسید. علیرضا زمان زاده به ایرنا، افزود: افتتاح کارگاه تولید صنایع چوبی، کارگاه تولید ماکارونی، راه اندازی کارخانه سیار روستایی، افتتاح مهدک کودک بهزیستی، روکش آسفالت فردوس – بشرویه و آسفالت راه روستایی بشرویه – چاه نو از جمله این طرح هاست. وی ادامه داد: بیش از ۲۱هزار نفر در ۲۱ روستا از مزایای این طرح ها برخوردار شدند.

 
بهره‌برداری از ۵ طرح همزمان با دهه فجر در دیهوک
۵ طرح همزمان با دهه فجر در دیهوک با اعتبار ۸۲۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. در این مراسم چهار طرح شهرداری دیهوک شامل آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر به طول ۱۷ هزار متر مربع، بتن‌ریزی کوچه‌های فرعی ۸ هزار متر مربع، بهسازی پارک‌ها و بوستان‌ها و خرید وسایل بازی پلی اتیلن شهر و جدول‌گذاری معابر به طول ۶ هزار متر با اعتبار ۸۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی، تملک و دارایی‌ و داخلی شهرداری به بهره‌برداری رسید. همچنین شاخه فرعی کمیته امداد امام خمینی(ره) دیهوک به اداره ارتقا یافت و در محل ساختمان استیجاری جدید افتتاح شد.

 
 محفل انس با قرآن و تقدیر از قاریان برتر
 در مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) نزاجا
محفل انس با قرآن و تقدیر از قاریان برتر مسابقات قرآن آجا در مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) نزاجا برگزار شد. همزمان با ایام ا… دهه مبارک فجر در مراسم محفل انس با قرآن از ستوانسوم وظیفه جواد سبزبان و گروهبانیکم وظیفه محمد تاشک کارکنان وظیفه مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) که در مسابقات سراسری قرآن ارتش به ترتیب حائز مقام های سوم قرائت و دوم حفظ کل گردیده اند تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*