وسعت و پراکندگی خدمات رسانی در حوزه راهها را مشکل کرده است

استاندار خراسان جنوبی در جمع راهداران استان گفت: راه ها به عنوان پایه های اصلی توسعه در تمامی بخش های گردشگری، خدمات، سرمایه گذاری و… مورد توجه قرار داشته و همه بخش ها رابه صورت مستقیم و غیر مستقیم تحت تاثیر قرار می دهند.
مهندس سید علی اکبر پرویزی، در جلسه تقدیر از  راهداران استان ضمن اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در زمینه توسعه راه های اصلی و فرعی استان، افزود: باتوجه به محدودیت منابع مالی و اعتباری که دولت با آن مواجه است، دولت یازدهم اقدامات بسیار مناسبی در زمینه توسعه راه های اصلی ، فرعی و روستایی و بهسازی و آسفالت معابر در شهرها و روستاها به انجام رسانده است. وی با بیان اینکه پراکندگی و وسعت استان از جمله مسائلی است که خدمات رسانی در حوزه راه ها را با مشکل مواجه ساخته است، گفت: روکش ۱۸۰۰ کیلومتر راه های استان نشان از عمق اقدامات در این زمینه است که باید از خادمین این عرصه تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه توسعه ریلی کشور از جمله مهمترین اولویت های کاری دولت تدبیر و امید است، گفت: در برنامه ششم توسعه کشور، توجه به ریل و توسعه ریلی کشور از مهمترین محورهای این برنامه است. وی خرید هواپیما را از نتایج برجام برشمرد وخاطر نشان ساخت: دولت بنا دارد تا با بکارگیری روش های جدید مالی نسبت به خرید هواپیما به منظور نوسازی و تقویت ناوگان هوایی کشور اقدامات لازم را صورت دهد.
وی بهسازی راه های روستایی و اصلی را از دیگر برنامه های کاری دولت دانست و تصریح کرد: از محل قیر رایگانی که در اختیار دهیاری ها، بنیاد مسکن و نیز سایر دستگاه های مسئول قرار می گیرد دولت در راستای بهسازی راه های اصلی و فرعی و نیز راه های روستایی تاکنون اقدامات بی نظیری را به انجام رسانده است. وی با بیان اینکه همه مسئولین باید از این ظرفیت که دولت ایجاد کرده است به نحو مطلوب و مناسب استفاده کنند، یادآورشد:استفاده از تجهیزات روز دنیا در حوزه راهداری علاوه بر کاهش میزان تصادفات و تخلفات رانندگی رضایت عمومی مردم را نیز به دنبال داشته است. این گزارش حاکیست  مهندس شهامت مدیرکل  راهداری و حمل  و نقل جاده ای استان  گزارشی از  وضعیت راههای استان  و اقدامات انجام شده ارائه کرد. در پایان از راهداران پیشکسوت و نمونه قدردانی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*