غیبت شورانشینان جلسه شورای شهربیرجند را لغو کرد

امروز خراسان جنوبی – حمیدی
جلسه روز گذشته  شورای شهر بیرجند  پس از لغو جلسه هفته گذشته، صبح دیروز نیز برگزار نشد. به گزارش امروز خراسان جنوبی این در حالی است که جلسه هفته گذشته  شورای شهر بیرجن نیز  بدلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزار نشده بود.
لازم به ذکر است که در جلسه روز گذشته خبرنگاران در همان ساعت همیشگی یعنی ساعت ۹ با حضور در شورا منتظر تشریف فرمایی بقیه اعضا ماندند که در نهایت با حضور آقایان نیک ، قالیبافان، یزدان شناس، بهترین ، حسنی صفت ،  صباغ و خانم هلال بیرجندی درساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جلسه حالت رسمی پیدا کرد که بنا به گفته نائب رئیس شورا خانم هلال از قبل اعلام کرده است  که فقط تا ساعت ۱۰ در جلسه حضور خواهد داشت بنابراین باید منتظر بمانیم تا با حضور یک نفردیگر جلسه ازحالت رسمی خارج نشود. بعد ازتماس تلفنی قالیبافان با مهندس سلیم اعلام شد ایشان در جلسه ای حضور دارد که دیر تمام خواهد شد و نمی تواند در جلسه شورا حاضرشود و حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد نیز ازقبل اعلام کرده بود که درجلسه حضور نخواهدداشت.
در این موقع یعنی ساعت ۱۰ عذر خبرنگاران از جلسه خواسته شد و قالیبافان درپاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه آیا درصورت عدم برگزاری این جلسه ، جلسه دیگری برگزار خواهدشد اینگونه عنوان کرد که : قرار نیست در صورت عدم برگزاری جلسه برای خبرنگاران جلسه دیگری برگزار کنیم . وی هم چنین در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار ما که آیا امکان حضور خبرنگاران در جلسه روز دوشنبه شورا امکان پذیر است، گفت: این جلسه غیر علنی است و خبرنگاران نباید بدون دعوت حضور پیدا کنند.
دکتر بهترین در ادامه اینگونه عنوان کرد که خبرنگاران می توانند در جلسه روزهای دوشنبه هم حضور پیدا کنند که بامخالفت قالیبافان روبرو شد. البته باید عنوان کرد که در گذشته رئیس شورای شهر بیرجند که در این جلسه حضور نداشت عنوان کرده بود که حضور خبرنگاران در جلسات روز شنبه و دوشنبه شورا بلامانع است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*