برای ادامه جریان ولایت و انقلاب باید ۹ دی زنده نگه داشته شود مولوی عبداللهی: فتنه ۸۸ یک پیچ تاریخی و سرنوشت‌ساز در دوران انقلاب اسلامی بود

 

مولوی عبداللهی امام جمعه اهل سنت

امام جمعه اهل سنت درمیان گفت: فتنه ۸۸ یک پیچ تاریخی در دوران انقلاب اسلامی بود که مردم با بصیرت الهی از این پیچ تاریخی در ۹ دی عبور کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از درمیان، مولوی سیداحمد عبداللهی در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد محمدرسول‌ الله(ص) اسدیه اظهار داشت: در چنین فتنه‌ای نقش رهبری و ولایت بسیار مهم بود مقام معظم رهبری با روشنگری و بصیرتی که به مردم عرضه داشتند فتنه را از اصل انقلاب جدا کردند و مردم شناخت لازم نسبت به آنچه در حال اتفاق بود و به ویژه فتنه پیدا کردند که در روز ۹ دی مردم با بصیرت به صحنه آمدند و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و مخالفان خارجی و داخلی زدند.

وی تصریح کرد: در اثر پیوند عوامل داخلی به ساختار به وجود آمده در فتنه وطن فروشان بزرگ‌ترین ضربه به نظام اسلامی وارد آمد و اگر فضل الهی، تدابیر رهبری، حضور حماسی مردم و حضور آنان در حماسه ۹ دی نبود شاید امروز اثری از انقلاب باقی نمی‌ماند و این ملت در لحظه‌های سختی که دید دشمن ولایت را هدف قرار داده است به میدان آمد و اسلام را زنده نگهداشت.

امام جمعه اهل سنت درمیان حضور مردم بصیر ایران در ۹ دی ۸۸ را انقلابی دیگر در انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: غرب غیرقابل اعتماد است و همگان دیدند دشمن بعد از شکست در فتنه کاملا تغییر موضع داد و این فتنه را برگردن بازی خورده‌های خود در درون کشور انداخت.

عبداللهی افزود: فتنه‌گران در سال ۸۸ قرآن را آتش زدند و به عاشورا و مساجد و عکس حضرت امام (ره) اهانت کردند و دل مسلمانان را به درد آوردند ولی حضور حماسی مردم در ۹ دی انقلاب اسلامی را از یک گذرگاه خطرناک تاریخی به سلامت عبور داد.

وی یادآورشد: اگر می‌خواهیم جریان ولایت و انقلاب ادامه یابد  باید یوم‌الله ۹ دی همواره زنده نگه داشته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*