آغاز اکران مردمی فیلم های جشنواره عمار از ۱۱ دی/ اکران در ۲۸۰ نقطه خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار در خراسان جنوبی گفت: امسال در خراسان جنوبی اکران مردمی از ۱۰۰ نقطه در سال گذشته به ۲۸۰ نقطه در سطح استان رسیده که امیدواریم تا زمان اختتامیه به ۵۰۰ نقطه اکرانی افزایش پیدا کند.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مجید کریمیان امروز (۸ دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: جشنواره فیلم عمار مردمی است و به هیچ نهادی وابسته نیست و توسط جریان مردمی بسته به انگیزه و اقبال مردم توسعه و نشر می‌یابد.

وی با بیان اینکه هرسال استقبال گسترده عمومی مردم از فیلم های جشنواره عمار افزایش دارد، افزود: امسال در خراسان جنوبی اکران مردمی از ۱۰۰ نقطه در سال گذشته به ۲۸۰ نقطه در سطح استان رسیده که امیدواریم تا زمان اختتامیه به ۵۰۰ نقطه اکرانی افزایش پیدا کند.

مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اکران مردمی فیلم‌های جشنواره عمار از شنبه ۱۱ دی ماه در استان آغاز خواهد شد، گفت: آیین افتتاحیه اکران مردمی آثار هفتمین جشنواره مردمی فیلم «عمار»، از ساعت ۱۸ در سینماه بهمن برگزار می شود.

کریمیان با تاکید بر اینکه امسال اکران مردمی جشنواره فیلم عمار تقدیم به خانواده شهدای مدافع حرم می‌شود، ادامه داد: در مراسم افتتاحیه اکران مردمی در استان مستند «یک روز خاص» اثر تولیدی حوزه هنری خراسان جنوبی با موضوع مدافعان حرم برای در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار رونمایی خواهد شد.

به گفته وی در مراسم افتتاحیه با حضور مسئولان و خانواده هایی که در کمک رسانی به رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی شرکت داشتند و امروز در حوزه کمک به مدافعان حرم فعالیت دارند اکران فیلم ارزشی «ابو زینب» و شعرخوانی با موضوع کمک رسانی به مدافعان حرم برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار در خراسان جنوبی با بیان اینکه از هفته آینده هرشب در یک مسجد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار را خواهیم داشت، افزود: بیش از ۶۰ عنوان فیلم در اکران های مردمی با موضوعات فتنه، ضداستکباری و فیلم‌های ویژه اکران در مدارس ارائه می شود.

کریمیان ادامه داد: امسال در کنار اکران مردمی طرح کمک رسانی برای جبهه های مقاومت در سوریه به صورت خشکبار یا بافت دستکش و کلاه برای مدافعان حرم انجام می شود.

به گفته وی همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت و اکران مردمی فیلم‌های عمار با مراجعه به وبسایت جشنوارهekran.ammarfilm.ir  و  ammar-kj.irثبت‌نام و آثار جشنواره عمار را در مسجد، مدرسه، پایگاه بسیج، دانشگاه، هیات و… به نمایش بگذارند.

مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار در سالروز شهادت مرتضی آوینی در بهار ۹۶ برگزار خواهد شد، تاکید کرد: اکران های مردمی جشنواره فیلم عمار در ایام دهه بصیرت، دهه فجر و هفته هنراتقلاب اسلامی انجام می شود.

کریمیان در پایان خاطر نشان کرد: آرشیو مجموعه فیلم های جشنواره عمار می تواند در اختیار شبکه اکران مردمی قرار گیرد که برای استفاده از این مجموعه غنی فیلم باید علاقه مندان به سایت ammar-kj.ir مراجعه کنند.

گفتنی است مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مسئولان و دست‌اندرکاران جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار، توجه به موضوع دین و معارف دینی و همچنین انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب در این جشنواره را اقدامی مبارک خواندند و خاطرنشان کردند: کسانی که امروز مشغول کار و فعالیت در عرصه‌ی فیلم‌های با مضامین انقلابی و دفاع مقدس هستند، واقعاً در حال جهاد هستند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*