اخبار ورزشی

بانوی کاراته کار استان قهرمان رقابت های باکو
بانوی کاراته کار خراسان جنوبی در رقابت های کیوکوشین کاراته آزاد جمهوری آذربایجان(باکو) مدال طلای این رقابت ها را برگردن آویخت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های یک روزه کیوکوشین کاراته آزاد باکو در سبک های مختلف با شرکت ۲۵۰ ورزشکار در ۷ سبک کیوکوشین برگزار شد. در این رقابت ها تیم جمهوری اسلامی ایران ۲ مدال طلا، ۵ مدال نقره و ۶ مدال  برنز را کسب کرد. دو ورزشکار سپیده غلامی از خراسان جنوبی و شقایق بختیاری مدال طلای این رقابت ها را بر گردن آویختند و  آتوسا سرو آزاد، ساحل طلایی ،شیوا سادات حسینی و شجاع صمدی و مهرداد مهدیخانی به نشان نقره این رقابت ها دست یافتند. ۶ نشان برنز این رقابت ها را نیز فائقه الهی، امیر علی فیضی، عماد سعیدزاده ،سجاد آذرخش، علی بختیاری و امیر فرج پورکسب کردند.
برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی «دا» در استان
اولین جشنواره‌ فرهنگی ورزشی «دا» ویژه بانوان برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، اولین جشنواره ‌فرهنگی ورزشی «دا» ویژه بانوان استان گرامیداشت حماسه۹دی با محوریت ‌بازی ‌های بومی و محلی رایج در خراسان جنوبی طی روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه در روستای امیرآباد بیرجند برگزار می شود.
مسابقات مچ اندازی در طبس
دومین دوره مسابقات مچ اندازی در طبس برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، دومین دوره رقابت های مچ اندازی شهرستان طبس با حضور ۳۵ نفر در ۵ وزن به صورت گروهی و تک حذفی برگزار شد.  در این رقابت ها در وزن ۵۵تا۶۲ کیلو امیرمهدی خسروی ،۶۳تا۷۰ کیلو  مجتبی مصطفایی ،۷۰تا۷۷ کیلو علی عرب ،۷۷تا۸۴ کیلو  حسن عرب و +۸۵ کیلو  حمید زمانی رتبه های اول را به دست آوردند. همچنین در پایان نفرات برتر مچ اندازی با هم رقابت کردند که حسن عرب قهرمان قهرمانان شد.
حذف تیم والیبال ساحلی کارگران بیرجند از رقابت های کشور
تیم والیبال ساحلی کارگران بیرجند در رقابت های کشور با دو شکست و یک پیروزی از دور رقابت ها حذف شد.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور انتخابی تیم ملی در بندر خمیر استان هرمزگان با حضور ۱۶ تیم به مدت ۳ روز برگزار شد. در این رقابت ها تیم والیبال ساحلی سازمان پارک ها و فضای سبز بیرجند در گروه دوم مقابل تیم های سیمان هرمزگان ب و شرکت شکوه بناب آذربایجان شرقی با شکست روبرو شد  و در مقابل تیم منتخب شهرستان خمیر پیروز شد و با دو شکست و یک پیروزی از صعود به دور بعدی رقابت ها جا ماند و حذف شد.  گفتنی است این دوره از رقابت ها با هدف انتخاب نفرات و تیم های برتر جهت شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ کارگران در لتونی برگزار شده است.
برگزاری کارگاه آموزشی استعدادیابی در فردوس
کارگاه آموزشی یک روزه استعدایابی ورزشی در شهرستان فردوس برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، کارگاه آموزشی استعدادیابی ورزشی در تمامی رشته های ورزشی برای بانوان و آقایان شهرستان فردوس جمعه ۱۰ دی ماه برگزار می شود. در پایان برای شرکت کنندگان در این دوره گواهی از طرف اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی صادر خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*