اخبار ورزشی

برگزاری مسابقات فوتسال به مناسبت ۹ دی در مود
مسابقات فوتسال بسیج شهرستان مود برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات فوتسال بسیج شهرستان مود گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه با حضور ۹ تیم در دو گروه به میزبانی مود برگزار شد. در دور مقدماتی گروه «ب» این رقابت ها تیم شهید شریفی پناه و تیم شهید خسروی بر حریفان خود غلبه کردند. گفتنی است این رقابت ها تا ۹ دی ماه ادامه دارد.
حضور تیم دفاع شخصی ۰۴ در رقابت های کشوری نزاجا
تیم دفاع شخصی مرکز آموزش ۰۴ بیرجند به مصاف رقبای خود می رود. به گزارش امروز خراسان جنوبی ، رقابت های کشوری نزاجا روز گذشته به میزبانی مشهد آغاز شد. این تیم با ترکیب محمد مهدی ابوالحسن نژاد، احمد شکیبا طرقی، افشین امیری، مصطفی غلامی، محمد بیگی، علی گچرانلو، محمد امین محمدی، ابراهیم محمدی، محمد جواد سعدی و احسان اربابی به سرپرستی حسین کوثری و مربیگری علیرضا کاویان پور در این رقابت ها به مصاف حریفان خود می روند.
دعوت نجمه خدمتی به اردوی تیراندازی کشور
نجمه خدمتی به اردوی تیراندازی کشور دعوت شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، فدراسیون تیراندازی کشور ۱۶  تفنگدار از ۹ استان کشور را به  تمرینات تیم ملی تیراندازی دعوت کرد. نجمه خدمتی از خراسان جنوبی نیز به این اردو دعوت شده است. گفتنی است  تمرینات تفنگ داران تیم ملی تیراندازی از ۷ دی ماه آغاز  و تا سوم اسفند ماه زیر نظر مربیان رشته تفنگ ابراهیم اینانلو، زائر رضایی و مریم طالبی در محل فدراسیون تیراندازی برگزار می شود.
احداث گود باستانی خیرساز در باغشهر اسلامیه
کلنگ احداث گود باستانی خیرساز باغشهر اسلامیه بر زمین زده شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، گود باستانی خیرساز باغشهراسلامیه احداث می شود.
خیر ورزشکار شهر اسلامیه مبلغ ۵۰ میلیون تومان جهت احداث این گود کمک کرده است و ظرف ۶ ماه آینده به بهره برداری می رسد. گفتنی است پیش از این محل تمرین ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای باغشهر اسلامیه  به دلیل تعریض بلوار انقلاب  و ساخت مجتمع فرهنگی این شهر تخریب شد.
فردوس قهرمان رقابت های هندبال نونهالان استان
تیم فردوس قهرمان رقابت های هندبال نونهالان استان شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، چهارمین دوره جشنواره نونهالان هندبال خراسان جنوبی با حضور ۵ تیم و به مدت ۳ روز به میزبانی بیرجند در سالن شهیدین قاسمی برگزار شد. این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان متولدین ۱۱/۱۰/۱۳۸۰ به بالا انجام شد و تیم فردوس قهرمان شد و نماینده سرایان مقام دوم را کسب کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*