اخبار ورزشی

ورزشکار جانباز خراسان جنوبی بر سکوی سوم  مسابقات پینگ پنگ کشور
ورزشکار خراسان جنوبی در رشته پینگ پنگ رقابت های جانبازان  کشور مقام سوم را کسب کرد.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات پینگ پنگ جانبازان و فرزندان ذکور شاهد و ایثارگر کشور با حضور ۲۵۰ نفر از جانبازان ورزشکار در ۱۰ کلاس پزشکی ویژه جانبازان ضایعه نخاعی، قطع عضو، شیمیایی و گروه ویژه (اعصاب و روان) و همچنین فرزندان ذکور شاهد و ایثارگر به میزبانی شهرستان رامسر برگزار شد.
در این رقابت ها علی مومن ورزشکار  جانباز خراسان جنوبی توانست مقام سوم این رقابت ها را کسب کند.
معرفی پینگ پنگ بازان برتر استان
نفرات برتر پینگ پنگ استان معرفی شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی ، رقابت های قهرمانی تنیس روی میز استان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی بیرجند برگزار شد. در رده سنی جوانان علی بذرافشان از فردوس، آرمین عبداللهی و مهدی عشقی از بیرجند مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در رده سنی نوجوانان محسن بذرافشان از فردوس،  آرمین عبداللهی و آرمین زمانی پور از بیرجندمقام های اول تا سوم را بدست آوردند و در رده سنی نونهالان مصطفی طاهری و حسین یعقوب نژاد از بیرجند و صادق مطیع از فردوس اول تا سوم شدند.
فینالیست های فوتبال طبس مشخص شدند
فینالیست های جام ولایت شهرستان طبس مشخص شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در دور نیمه نهایی مسابقات فوتبال باشگاههای شهرستان طبس  جام ولایت تیم فرش عرشیا با نتیجه ۳بر ۱ تیم شهید سید مصطفی خمینی را شکست داد و به فینال مسابقات جام ولایت راه یافت. همچنین تیم شاهین نوین با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم بنتونیت سپاهان اصفهک گذشت و در فینال این رقابت ها به مصاف تیم فرش عرشیا می رود.
 هفته چهارم لیگ والیبال برگزار شد
هفته چهارم لیگ والیبال استان با انجام ۵ دیدار برگزار شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، هفته چهارم لیگ والیبال استان در منطقه ۱ با برتری تیم های بزرگسالان بیرجند، سربیشه و نوجوانان استان پایان یافت. همچنین در منطقه ۲ این رقابت ها تیم های فردوس و قاین بر حریفان خود غلبه کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*