اخبار ورزشی

آخرین رده بندی شطرنج بلتیز در استان
آخرین رده بندی شطرنج بلتیز در استان مشخص شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، با برگزاری آخرین مسابقه بلیتز سال ۲۰۱۶ لیست ریتینگ داران بین المللی خراسان جنوبی در بخش برق آسا به ۴۷ ورزشکار رسید. گفتنی است علی رمضانی و پوریا وارسته با ۵۲+ واحد در رده نخست ریتینگ بین المللی استان هستند و محمود حیدری با ۴۵- واحد در پایین ترین رده قرار دارد. همچنین ابوالفضل حسینی با ۴۳ + ریتینگ ۱۸۱۶ دریافت کرد و امیر حسین کاری، وحید خزایی و علیرضا گمنام مقدم در حال دریافت ریتینگ هستند.
برگزاری کارگاه آموزشی ورزش و سرمایه اجتماعی در سرایان
کارگاه آموزشی ورزش و سرمایه اجتماعی با حضور ۶۰ نفر و به مدت یک روز در سرایان برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این کارگاه جواد ایزدی کارشناس ارشد علوم ورزشی آموزش و پرورش شهرستان سرایان مباحث آموزشی ورزش و سرمایه اجتماعی را برعهده داشت.

در مراسم معارفه رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام فردوس مطرح شد: توجه به استعدادهای بدنسازی و پاورلیفتینگ ورزشکاران فردوس
رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: حمایت و توجه به استعدادهای ورزشکاران فردوس در رشته های بدنسازی و پاورلیفتینگ زمینه افتخارآفرینی را در میادین کشوری فراهم می کند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در مراسم معارفه رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان فردوس گفت: حمایت و توجه به ورزشکاران شهرستان ها افزایش انگیزه و افتخار آفرینی در میادین کشوری و حتی آسیایی را به دنبال خواهد داشت.
محمد امین محمدپرست افزود: مربیان رشته بدن سازی با افزایش دانش و به روز رسانی اطلاعات خود سهم زیادی در عملکرد و پیشرفت ورزشکاران داشته باشند. در ادامه این جلسه طی حکمی از سوی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی غلامحسین رجب زاده به عنوان سرپرست جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان فردوس معرفی شد .
برگزاری کلاس نجات غریق در بیرجند
کلاس نجات غریق درجه ۲ در بیرجند برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، یک دوره آموزشی کلاس نجات غریق درجه ۲ با حضور ۲۸ نفر متقاضی سطح استان در استخر شهید مرتضوی برگزار شد. پس از تست تعیین سطح و آمادگی، تعداد ۱۶ نفر موفق به گذراندن ۶۰ ساعت تست های تئوری و عملی این دوره شدند.
لیگ فوتسال در استان
لیگ فوتسال استان در دسته دو و یک برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های لیگ فوتسال خراسان جنوبی با حضور تیم هایی از شهرستان های بیرجند، فردوس، قاینات و طبس برگزار می شود. در دسته یک این رقابت ها ۷ تیم حضور دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*