اخبار ورزشی

قهرمانی بسیج ورزشکاران در رقابت های والیبال فردوس
بسیج ورزشکاران قهرمان مسابقات والیبال بانوان بسیجی فردوس شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، هفتمین دوره مسابقات والیبال بانوان بسیجی شهرستان فردوس (جام کوثر گرامیداشت حماسه نهم دی ماه) با حضور ۸ تیم از حوزه های مقاومت و کانون ها و اقشار بسیج خواهران به مدت ۶ روز در سالن ورزشی ۹دی شهرستان فردوس برگزار شد.در پایان این رقابت ها تیم بسیج ورزشکاران، حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا(ع) و کانون بسیج فرهنگیان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
فردوس برترین تیم جشنواره نونهالان هندبال استان
نونهالان هندبالیست فردوس قهرمان چهارمین جشنواره هندبال خراسان جنوبی شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، چهارمین جشنواره هندبال نونهالان خراسان جنوبی با حضور ۵ تیم از شهرهای بیرجند، طبس، سرایان و آیسک به میزبانی بیرجند برگزار شد. در این رقابت ها تیم هندبال فردوس قهرمان شد و تیم های سرایان و آیسک مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
شاهین نوین دومین جام فوتبال طبس را به خانه برد   
تیم شاهین نوین برای دومین بار جام قهرمانی فوتبال باشگاههای طبس را به خانه برد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاههای شهرستان طبس که از مرداد ماه آغاز شده بود با دیدار تیمهای شاهین نوین و فرش عرشیا به پایان رسید. در این دیدار تیم شاهین نوین در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر۵ از سد تیم فرش عرشیا گذشت و دومین کاپ قهرمانی این جام را به خانه برد و تیم عرشیا مقام دوم و مصطفی خمینی  و بنتونیت سپاهان اصفهک مشترکا سوم شدند.
رقابت آمادگی جسمانی در طبس
مسابقات آمادگی جسمانی در طبس برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابتهای ورزشی و مسابقات آمادگی جسمانی گرامیداشت حماسه ۹ دی در رده های سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان  در سالن ورزشی کوثر طبس برگزار شد. حامد یعقوبیان، علیرضا توتونچی، مجید حسینی، جواد کرمی و کاظم عباسی مقام های اول تا سوم این رقابت ها را کسب کردند.
حضور دوچرخه سوار آلمانی در قاین
توریست دوچرخه سوار آلمانی از شهرستان  قاینات بازدید کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، دوچرخه سوار توریست آلمانی که مسیر کمربند شمالی ایران را با دوچرخه طی نموده روز گذشته وارد شهرستان قاینات شد . این دوچرخه سوار از اماکن تاریخی و گود زورخانه ای این شهرستان بازدید کرد.
برگزاری کارگاه استعدادیابی ورزشی در فردوس
کارگاه آموزشی استعدادیابی ورزشی در شهرستان فردوس برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، کارگاه استعدادیابی ورزشی در فردوس با حضور ۶۳  نفراز مربیان و ورزشکاران شهرستانهای فردوس،  سرایان و بشرویه  در فردوس برگزار شد. در این دوره شرکت کنندگان جدید ترین روشهای استعداد یابی ورزشی را فرا گرفتند. گفتنی است مدرسی این دوره را  دکتر محمداسماعیل افضل پور مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برعهده داشت.

 

موفقیت داور استان در دوره داوری کیوروگی
داور تکواندوی خراسان جنوبی موفق به کسب مدرک دوره داوری کیوروگی شد. سیدعبدالکریم موسوی به نمایندگی از خراسان جنوبی در دوره داوری کشوری درجه ۲ کیوروگی شرکت کرد و موفق به کسب مدرک داوری این رشته شد.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*