اجازه نمی دهیم گروه های تکفیری به اهداف شوم خود دست یابند

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی دیدار و بر آمادگی مرزبانی نیروی انتظامی در حراست و پاسداری از مرزهای کشور تأکید کرد. در این دیدار سردار “حسین اشتری ” فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هدف خود از سفر به استان خراسان جنوبی را بازدید از مرزهای این استان بیان کرد و اظهار داشت : استان خراسان جنوبی به دلیل ویژگی های خاص جغرافیایی و  تحرک گروهک های اشرار ، ضد انقلاب و گروه های تکفیری و سلفی در آنسوی مرزها  از اهمیت زیادی برخوردار است. فرمانده نیروی انتظامی عنوان داشت: همکاران ما در مرزبانی و فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی آمادگی مناسبی دارند و در صورتی که کوچکترین تعرضی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران شد توان مقابله سریع و به موقع وجود دارد.
وی با اشاره به این که ایران اسلامی هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه دارد افزود : با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) وضعیت امنیتی در تمامی مرزهای کشور مطلوب است.
کارکنان نیروی انتظامی مالک اشترهای ولایت هستند
نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدار اظهار داشت : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مأموریت های متعددی را بر عهده دارد که بسیاری از این مأموریت ها مصادیق بارز امر به معروف و و نهی از منکر هستند و برای سالم سازی و سالم نگهداری جامعه نه تنها وظیفه هر مسلمان بلکه وظیفه هر شهروندی است که با این نیرو همکاری کند. آیت ا… عبادی گفت : نیروی  انتظامی مانند ریسمانی است که مجموعه ای از اشیاء را به هم متصل می کند و از مسائل عمده نیروی انتظامی این است که جامعه را بر مدار قانون حفظ کند که این اهمیت دارد  و بایستی از آن حمایت کرد . وی عنوان کرد: همه باید همکاری کنند تا جامعه ای قانونمند که بر اساس مقررات عمل می کند داشته باشیم که در این صورت ضایعات این جامعه کم خواهد بود. وی از کارکنان نیروی انتظامی به عنوان مالک اشترهای مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) یاد کرد و گفت: پلیس نقش اشتر را برای مقام معظم رهبری ایفا می کند که به این نقش بایستی افتخار کند.
سردار “حسین اشتری” همچنین در دیدار با مسئولان و مرزنشینان شهرستان “درمیان” و کارکنان یگان تکاوری ۱۲۳ هنگ مرزی گزیک ، اظهارداشت: امروز به برکت وحدت میان برادران اهل سنت و تشیع در اقصی نقاط کشور خصوصاً استان پهناور خراسان جنوبی و نیز حضور مرزبانان عزیز و نیروهای ارتش، سپاه، ناجا و بسیج، در این منطقه امنیت بالایی را شاهد هستیم.  وی با بیان اینکه امروزه امنیت ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه مثال زدنی است، به تحرکات و شرارت های زیادی که در اطراف کشور وجود دارد، اشاره کرد و افزود: با لطف و عنایت الهی، هدایت ها و نظارت های مقام معظم رهبری  و نیز حضور رزمندگان، امنیت با ثبات و پایداری را در کشور شاهد هستیم که باید این آمادگی در زمینه های دفاعی و امنیتی را حفظ کرده و با تمام قدرت از مرزهای خود دفاع کنیم.
فرمانده ناجا ادامه داد: اجازه نمی دهیم، کسانی که تحت لوای گروه های تکفیری، اشرار و ضد انقلاب قصد تعرض به خاک ما را دارند، بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند. وی با بیان اینکه حضور مستشاران ایران در حوادث عراق و سوریه، باعث پیشرفت دفاعی این کشورها شده است، بیان کرد: گروه های تکفیری و سلفی این کشورها که به هیچ کس حتی کودکان رحم نمی کنند، تحت حمایت کشوری مانند آمریکا قرار دارند که ادعای مبارزه با تروریست را دارد اما این کشور علناً و آشکارا از تروریسم حمایت می کند. گفتنی است، در پایان این دیدار، سردار “حسین اشتری” به همراه فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان ضمن بازدید از مرزهای خراسان جنوبی از نزدیک با مرزبانان گفت و گو کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*