اخبار شهرستانها

استاندار: کار برای شهدا باید اعتقادی و قلبی باشد
استاندارخراسان جنوبی در اولین جلسه ستاد اجرایی کنگره شهدای استان گفت: برگزاری این کنگره اقدامی شایسته ، مناسب و مهم در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است از اینرو این اقدام مهم و ارزشمند باید ورای وظیفه اداری و با اعتقادی قلبی به انجام برسد تا اثرگذاری اجتماعی و فرهنگی لازم را داشته باشد. مهندس سید علی اکبر پرویزی ، بابیان اینکه برگزاری اینگونه کنگره ها نقش مهمی در زنده نگهداشتن نام و یاد شهدای عزیز خواهد داشت ، افزود: در برگزاری این مراسم مهم باید از ظرفیت و توان تمامی اقشار ، گروه ها و سازمان های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی استفاده شده و همه بکار گرفته شوند.
حکم ریاست دکتر حسنی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و خراسان جنوبی ابلاغ شد
طی حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر علیرضا حسنی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و خراسان جنوبی منصوب شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی، این حکم به استناد مصوبه جلسه ۷۶۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی و موافقت کمیته تعیین روسای دانشگاه و تایید ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است.
ذی حساب آموزش و پرورش خراسان جنوبی:
مرخصی ذخیره بازنشستگان پرداخت شد
ذی حساب آموزش و پرورش خراسان جنوبی از پرداخت مرخصی ذخیره بازنشستگان سالهای ۹۴ و قبل از آن خبر داد. حسین نصیری در جمع کارکنان اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: مبلغ ۱۶ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال به حساب بازنشستگان سال های ۹۴ و قبل از آن واریز شد. وی با اشاره به تسویه حساب با کارخانه های شیر استان تصریح کرد: مطالبات کارخانه های شیر استان در جریان توزیع شیر رایگان در مدارس، مبلغ ۴۸۱ میلیون تومان بود که با پرداخت آن زمینه توزیع شیر رایگان مدارس در سال تحصیلی جاری فراهم شد.  ذی حساب آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: هفته گذشته نیز  بیش از ۳۲ میلیارد و ۵۰۵ میلیون  تومان به عنوان پاداش پایان خدمت به ۴۶۶ بازنشسته سال ۹۴ استان پرداخت شد.
اجرای طرح «کوله کتاب» در مدارس قاینات
طرح «کوله کتاب» به همت کتابخانه عمومی شهید بهشتی قاین در تعدادی از مدارس شهرستان قاینات برگزار شد. مددی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قاینات گفت: این طرح با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با کتاب و مأنوس شدن آنها با مطالعه، توسط کتابداران کتابخانه عمومی شهید بهشتی در تعدادی از مدارس فاقد کتابخانه اجرا می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*