اخبار ورزشی

دیدار فینال فوتبال باشگاههای طبس     
دیدار پایانی رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاههای شهرستان طبس(جام ولایت) فردا برگزار می شود.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این رقابت تیم شاهین نوین و فرش عرشیا در مجموعه ورزشی آزادی طبس از ساعت ۱۴ به مصاف یکدیگر می روند.  همچنین از سری مسابقات جام حذفی شهرستان طبس دیدار تیم های خانه کارگر و شهید سید مصطفی خمینی(ره) فردا ساعت ۱۰ صبح در مجموعه ورزشی آزادی این شهر برگزار می شود.
اعزام تیم پیشکسوتان بدمینتون استان به رقابت های کشوری
تیم پیشکسوتان بدمینتون خراسان جنوبی به رقابت های کشوری اعزام می شود. رئیس هیات بدمینتون خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مسابقات پیشکسوتان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی از ۱۵ دی ماه جاری به میزبانی ساری آغاز می شود. در این رقابت ها تیم خراسان جنوبی متشکل از علیرضا ثانی، علی ابوترابی، محمود کیخا، محمود خداپرست، ناصر عبادی، محمد رایگان، سید عبدا…، رضا رضوی،علی فوایدی و مهدی سرافرازی به مصاف حریفان خود می روند. ثانی افزود: همچنین تیم بزرگسالان خراسان جنوبی به دلیل شروع فصل امتحانات ورزشکاران از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی یزد ۱۰ دی ماه قرار است برگزار شود انصراف داد.
در جلسه هماهنگی مسابقات قوی ترین مردان ایران در قاین مطرح شد:
استفاده از همه ظرفیت های استان برای رقابتی سالم
فرماندار شهرستان قاین گفت: برگزاری مسابقات قوی ترین مردان ایران بهترین فرصت برای معرفی برندها و صنایع دستی خراسان جنوبی و شهرستان قاین است و باید از تمام ظرفیت ها برای رقابتی سالم استفاده شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، فرماندار شهرستان قاینات در جلسه نهایی برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مسابقات قوی ترین مردان ایران در شهرستان قاینات گفت: این رویداد ورزشی که همزمان با همایش ملی جغرافیا، محیط زیست، امنیت و گردشگری است فرصتی برای شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های خراسان جنوبی و شهرستان قاین است. وی با اشاره به اینکه برگزاری اینگونه مسابقات در شهرستان ها ضمن کم کردن فاصله بین مناطق مختلف کشور با یکدیگر، موجبات نشاط اجتماعی و تشویق جوانان برای ورود به عرصه های ورزشی را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: اینگونه مسابقات متعلق به همه شهروندان است و در مباحث عمومی که نفع آن به عموم مردم و شهرستان می رسد؛ همه باید بدور از هر گونه منیت های اجرایی تلاش نمایند. کهن ترابی ادامه داد:  با معرفی برند محصولات و صنایع دستی می توان بیشترین بهره را از میزبانی این مسابقات گرفت و بهترین فرصت برای معرفی شهرستان قاین و خراسان جنوبی است. محمدپرست رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان نیز با اشاره به اینکه این مسابقات برای دومین بار در شهرستان قاین برگزار می شود، گفت: با توجه به اینکه در سنوات گذشته شهرستان قاین از پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی برخوردار بوده است لذا امسال نیز برگزاری مسابقات قوی ترین مردان ایران در ۲۸ دی ماه لغایت یکم بهمن ماه در شهرستان قاینات برگزار می شود.
استقبال از بانوی مدال آور بین المللی قاینات
بانوی مدال آور بین المللی شهرستان قاینات روز گذشته مورد استقبال  قرار گرفت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مراسم استقبال از  سپیده غلامی بانوی کاراته کار شهرستان قاین و قهرمان رقابت های بین المللی باکو روز گذشته با حضور استاندار خراسان جنوبی ،مسئولین شهرستان قاین و مردم این شهرستان برگزار و از این بانوی قهرمان تجلیل شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*