اخبار شهرستانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:
جشنواره مردمی عمار یک مانور و همایش فرهنگی است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: جشنواره مردمی عمار یک مانور و همایش فرهنگی است. حجت‌الاسلام مرتضی ابراهیم‌زاده در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، ۹ دی را سالروز بصیرت و پیوند مردم با ولایت دانست و اظهار داشت: فتنه ۸۸ نتیجه یک انحراف بزرگ بود که در آن زمان شکل گرفت. وی با بیان اینکه با آغاز فتنه ۸۸ رویشی جدید در میان هنرمندان عرصه‌های هنری ایجاد شد، بیان داشت: هنرمندان تلاش کردند انقلابی عظیم در زمینه هنر ایجاد کنند و فیلم‌هایی را پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری تولید کنند. وی با بیان اینکه جشنواره فیلم عمار جشنواره‌ای مردمی است، خاطرنشان کرد: این جشنواره مردمی همزمان با هفته بصیرت در سراسر استان برگزار می‌شود. وی شروع جشنواره مردمی فیلم عمار را همزمان با بزرگداشت حماسه مردمی ۹ دی اعلام کرد
بازدید معاون هماهنگ کننده  نزاجا از مرکز ۰۴ بیرجند
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) بازدید کرد. امیر سرتیپ دوم نعمتی ضمن دیدار با کارکنان پایور و وظیفه مرکز در محل نمازخانه علی ابن ابی طالب (ع) پادگان بیان داشت: حضرت امام (ره) در بیانات خود صفات نظامیان صدر اسلام را داشتن اعتقاد قلبی و عملی به اسلام و پیامبر (ص)، سختی پذیری نظامیان در صدر اسلام و شهادت طلبی برشمردند که امید است مانند این صفات را سرلوحه کارمان قرار دهیم.
زلزله نایبند را لرزاند
زلزله ای به بزرگی ۳ ریشتر صبح دیروز نایبند در شهرستان طبس را لرزاند. این زمین لرزه در ساعت ۱۰ و  ۲ دقیقه صبح دیروز در منطقه نایبند رخ داده است. موسسه ژئو فیزیک عمق این زمین لرزه را در ۹ کیلومتری زمین اعلام کرده است. خسارت جانی و مالی از این زمین لرزه تا کنون گزارش نشده است.
ممنوعیت زنده‌فروشی طیور در روز بازارهای بیرجند
معاون سلامت دامپزشکی خراسان‌جنوبی گفت: زنده فروشی طیور در روز بازارهای بیرجند ممنوع می‌شود. محمداصغرزاده افزود: با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در برخی از استان‌های کشور و به منظور جلوگیری از انتقال این بیماری با هدف حفظ صنعت طیور و سلامت شهروندان، فروش و عرضه انواع طیور زنده اعم از گوشتی و زینتی در روز بازارها تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*