شاهزاده میلیاردر سعودی، پوتین را تهدید کرد

شاهزاده میلیاردر سعودی تهدید کرد، در صورتی‌که رئیس‌جمهوری روسیه به میز مذاکره بازنگردد، حمله نظامی به این کشور را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، «ولید بن‌طلال» شاهزاده میلیارد سعودی، که با استقبال گسترده وزارت خارجه اسرائیل مواجه شده در جریان سفر اخیرش به سرزمین‌های اشغالی، با مسئولان این رژیم تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده است.

بن‌طلال تهدید کرده است، در صورتی‌که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه به میز مذاکره بازنگردد، حمله نظامی به روسیه را از طریق حمایت مالی اسرائیل و کشورهای عربی، بر عهده خواهد گرفت.

این شاهزاده سعودی، هفته گذشته با انتشار پیامی صوتی، روسیه و ارتش سوریه را به ارتکاب فاجعه و کشتار در حق مردم به‌ویژه زنان و کودکان حلب متهم کرده است.

طبق این گزارش، ولید بن‌طلالاز راهبرد عربی که اسرائیل را دشمن نمی‌داند، استقبال کرده و خواستار همکاری اعراب با اسراییل برای مواجهه با «دیکتاتوری روسیه» شده است.

ولید بن‌طلال ازثروتمندترین افراد جهان است و شرکت «روتانا»، که یکی از فعالیت‌های آن پخش فیلم‌ها و ترانه‌های مبتذل است، به او تعلق دارد. بن‌طلال بخشی از سهام شرکت‌های «نیوز کورپ»، «مدیا ست»، «سی‌ان‌ان» و «فوکس» را خریداری کرده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*