گفته می شود

رحیم‌پور ازغدی: انتخابات آمریکا تحت امواج انقلاب اسلامی قرار داشت

دکتر حسن رحیم‌پور ازغدی در نشست ویژه طلاب و خانواده‌های جامعه المصطفی گفت: انقلاب اسلامی ایران بسیاری از تحولات در جهان را تغییر داده است و حتی انتخابات آمریکا نیز غیرمستقیم تحت امواج انقلاب اسلامی قرار گرفته است و اگر انقلاب نبود وضعیت انتخابات آمریکا به این صورت پیش نمی‌رفت.

 

گفته می شود چند روز قبل برخی از رسانه‌ها به نقل از یک خبرگزاری دولتی نوشتند که یک مأمور سرشماری مدعی شده که در هنگام سرشماری، محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم در منزل حضور داشته است. این توئیت مدعی شد که محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق که طبق حکم دادگاه باید هم‌اکنون در زندان باشد، در خانه بسر می‌برد و هنگامی که برای سرشماری به درب منزل وی رفته است، خودش در خانه را باز کرده است.پس از انتشار این توئیت بود که معاون مرکز آمار ضمن تکذیب این خبر گفت: با مامور شایعه پراکن برخورد می‌کنیم.پیگیری‌ها حاکی از حضور محمدرضا رحیمی در زندان اوین است. رحیمی و خانواده وی در خانه نبوده اند و مامور سرشماری براساس قانون، بعلت عدم حضور خانواده معاون اول دولت دهم، اطلاعیه خانوار غایب روی درب منزل رحیمی نصب میکند.

گفته می شود محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق گفته  انتخابات سال آینده ریاست جمهوری، «سوت و کور» و از سردترین دوره های انتخابات خواهد بود. وی در جلسه ای که بتازگی با مشاوران و دستیارانش داشته، هشدار داده، دود این سردی انتخابات به چشم نظام خواهد رفت. وی هرگونه کمک به گرم کردن تنور انتخابات سال آینده را رد کرده و گفته است: اگر اقایان انتظار دارند من نقش صداوسیما را بازی کرده و شور و حالی به انتخابات بدهم در اشتباهند. من هیچ نقش مشوق و محرکی در انتخابات ایفا نخواهم کرد. احمدی نژاد که آشکارا از عدم نامزدی در انتخابات دلخور است گفته: من قهر نمی کنم اما انتظار هم نداشته باشند برای گرم کردم انتخابات کاری بکنم. برخی دستیاران احمدی نژاد ادعا می کنند در غیاب او در رقابت های انتخاباتی ۹۶، هیچ نامزد اصولگرای دیگر قادر به جذب گسترده آرای مردمی نیست و روحانی در یک انتخابات یک طرفه پیروز خواهد بود.

هشدار روحانی به برخی رسانه ها

روحانی در جمع مردمم استان البرز گفت؛ به برخی از رسانه ها می گویم شما قادر نیستید این مردم را نا امید کنید. شما قادر نیستید بین دولت سپاه و بسیج و ارتش فاصله بیندازید.

دولت باغ سوخته تحویل خواهد داد

سید مسعود میرکاظمی وزیر اسبق بازرگانی و نفت در جمع دانشجویان و کارشناسان اقتصادی به مصوبه اخیر مجلس در خصوص استفاده دولت از ما‌به‌ التفاوت نرخ تسعیر ارز اشاره کرد و اظهار داشت: این مصوبه در مجلس قبل نه‌ تنها مورد تصویب قرار نگرفت، بلکه طى مصوبه‌اى درسال ٩٢ دسترسى دولت را نیز محدود کرد. وزیر سابق نفت و بازرگانی گفت: چیزی که آقایان به آینده تحویل می‌دهند باغى است که هرچه جلوتر برویم نهال‌های بیشتری را در آن از دست می‌دهیم و اعداد و ارقام نشان می دهد می‌خواهند یک باغ سوخته تحویل دهند.

داعشی ها در سمنان حضور دارند؟

مشاور و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان خبر دستگیری دوباره عوامل داعش در این استان را تکذیب کرد. معینی دانشمندی در خصوص انتشار شایعه کشف مواد منفجره از عوامل داعش در شهرستان گرمسار اظهار کرد: این خبر مربوط چندین‌ماه پیش است که اخیرا در جلسه‌ای بدون اشاره به زمان آن مطرح شده بوده ولیکن در شبکه‌های مجازی به‌صورت شایعه و به دروغ به عنوان کشف مواد منفجره و دستگیری مجدد عوامل داعش در شهرستان گرمسار مطرح شده است.

گفته می شود احمد پورفلاح ؛مشاور ارشد اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با سایت «ساعت ۲۴» گفته ، روزگار سخت اقتصاد ایران را متاثر از قطعنامه‌های تحریمی خواند که برخی به آن می‌گفتند «کاغذپاره».

گفته می شود حسن بیادی گفته آقای قالیباف یا وارد رقابت‌های انتخاباتی نخواهد شد و یا در شرایطی حضور پیدا خواهد کرد که به پیروزی وی منجر شود. آقای قالیباف تنها برای پیروز شدن وارد رقابت‌های انتخاباتی خواهد شد. البته همه کاندیداهای انتخاباتی با همین استراتژی در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد و این یک مساله طبیعی است. با این وجود این وضعیت برای آقای قالیباف به شکل دیگری است. به هر حال ایشان در انتخابات ۸۴ و ۹۲ حضور داشته و در هر دو انتخابات نیز شکست خورده است. به همین دلیل حضور مجدد ایشان در انتخابات آینده با برنامه ریزی و دور اندیشی دقیق و موشکافانه ای صورت خواهد گرفت.

 

 

 

گفته می شود سفیر اسبق آمریکا در عراق مدعی شده است که پادشاه پیشین عربستان سعودی، تغییر نظام سیاسی ایران را از آمریکا خواستار شده بود. زلمای خلیل‌زاد سفیر اسبق آمریکا در عراق و افغانستان در مصاحبه با شبکه بی‌بی‌سی فارسی که دیروز پخش شد، مدعی شد: در دیداری که با ملک عبدالله پادشاه سابق عربستان داشتم، او از آمریکا خواست نظام جمهوری اسلامی ایران را تغییر دهد. خلیل‌زاد در این سفر در منصب سفیر آمریکا در عراق حضور داشته است. به گفته وی، ملک عبدالله در این دیدار، ایران را به ماری تشبیه کرده بود که آمریکا باید سر این مار را قطع کند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*