حکم انتصاب «غندالی» برای فردی در اروپا چرا صندوق ذخیره فرهنگیان در اروپا نماینده دارد؟/ شرکت‌های ایرانی و انتصاب نماینده خارجی

 

خبرگزاری فارس: چرا صندوق ذخیره فرهنگیان در اروپا نماینده دارد؟/ شرکت‌های ایرانی و انتصاب نماینده خارجی

شهاب‌الدین غندالی مدیر عامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان حکم انتصابی برای فردی به عنوان نماینده این صندوق در اروپا صادر کرده بود با توجه به اینکه شرکت‌های تابعه صندوق، ایرانی هستند دلیل این اقدام چه بود؟

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان که بزرگترین هلدینگ اقتصادی آموزش و پرورش محسوب می‌شود، این روزها دارای تلاطم و شرایط دگرگونی به سر می‌برد.

تعداد زیادی از فرهنگیان کشور و تعدادی هم از بازنشستگان فرهنگی عضو این صندوق هستند و ماهیانه حق عضویت از حقوق آنها کسر و به حساب این صندوق واریز می‌شود.

فارغ از اتفاقات گذشته و رسیدگی‌های قوه قضائیه و ورود مجلس شورای اسلامی در بحث تحقیق و تفحص از این صندوق، موضوع دیگری پیرامون این صندوق جالب توجه است.

شهاب الدین غندالی مدیر عامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان در تاریخ ۲۳ مهر ۱۳۹۲ به این هلدینگ بزرگ آمد و مدتی بعد حکم انتصاب عجیبی را برای یک فردی صادر کرد.

«شاهرخ میرزا حسینی» با حکم غندالی به عنوان نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در اروپا منصوب شد. میرزاحسینی ساکن مجارستان و دارای کالج در شهر بوداپست است. این انتصاب در نوع خود سؤال برانگیز بود، زیرا تمام شرکت‌های تابعه این صندوق در ایران مشغول فعالیت هستند و هیچ شرکتی در خارج از کشور با موضوعیت صندوق ذخیره فرهنگیان وجود نداشت و ندارد؛ سوال اینجاست که دلیل این انتصاب چه بود؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*