حریفان را کیش و مات کردم

از دوران کودکی با علاقه ای که به ورزش پیدا می کند شطرنج را برمی گزیند و از سن ۱۳ سالگی به صورت حرفه ای تمرین را شروع می کند. سارا حجی پور ورزشکار هیأت ورزش بیماران خاص و تالاسمی استان است که برای اولین بار در مهرماه جاری با حضور در ششمین دوره رقابت های شطرنج بیماران تالاسمی کشور حریفانی از استان های گرگان، گیلان، همدان و اصفهان را کیش و مات می کند و مقام سوم رقابت های قهرمانی بیماران خاص و پیوند اعضا را بدست می آورد. او که قهرمان شطرنج استان نیز است می گوید: در مسابقات قهرمانی شطرنج کشور سطح حریفان خوب بود و من برای اولین بار در این رقابت ها شرکت می کردم و با تلاش و حمایت هایی که صورت گرفت توانستم مقام سوم را کسب کنم.

او می گوید: ورزش کردن به بیماران روحیه زیادی می دهد و افرادی که از بیماری رنج می برند با ورزش کردن اعتماد به نفس پیدا می کنند. او شطرنج را بازی هیجانی می داند و می گوید: با آرامشی که از ورزش و بازی شطرنج می گیری کارایی ات بالا رفته و می توانی بر بیماری ات غلبه کنی .

او ادامه می دهد: شطرنج درس زندگی به من می دهد و رقابت با حریفان رفاقت را در پی دارد و عاشق شطرنج هستم و سعی دارم علاوه بر حضور در رقابت های کشوری این رشته را در سطح مربیگری ادامه دهم. او همچنین از مربی و مسئولین هیئت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای استان که زمینه مالی و معنوی حمایت از ورزشکاران و اعزام آنها را به رقابت های قهرمانی فراهم کرده اند خشنود است.

۲۲۲۲

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*