رئیس هیأت پینگ پنگ استان: اما و اگرهای اعزام به مسابقات … !!

اگر تمرین کنی به مسابقات نروی شاید انگیزه ات گرفته شود اما اگر قرار باشد به مسابقات اعزام شوی و هزینه ها و سختی هایی را تحمل و مقام کسب کنی انگیزه ات نه تنها کاسته نمی شود بلکه دوستداری درخشش بیشتری در رقابت های قهرمانی کشور داشته باشی؛ آنطور که رئیس هیأت پینگ پنگ استان می گوید: ورزشکاران محدودیتی برای اعزام به رقابت های قهرمانی کشور در رده های سنی نونهالان و امید ندارند اما آنچه که هیأت پینگ پنگ و خانواده ها را با محدودیت روبرو کرده است هزینه های اعزام ورزشکاران و مسافت طولانی که خراسان جنوبی با دیگر استان ها دارد، می باشد.

cimg6770

او می گوید: طبق بخشنامه ورزشکارانی که در رده سنی آزاد رقابت های قهرمانی کشور قرار است شرکت کنند باید با هزینه خودشان اعزام شوند و محدودیتی هم در تعداد ورزشکاران به رقابت ها نداریم و تنها در مسابقات کشوری سهمیه اعمال می شود که آنهم در بخش آقایان است و در بخش بانوان ورزشکاران هر تعداد که بخواهند اعزام می شوند و تمام بودجه اعزام ورزشکاران نیز برعهده هیأت پینگ پنگ است .

او در ادامه به رقابت های پینگ پنگ کشور که به میزبانی ارومیه و در رده سنی آزاد برگزار شده است اشاره می کند و می گوید: تنها یک تیم از شهرستان فردوس ورزشکارانی با استعداد را به این رقابت ها اعزام می کند و حائز مقام هایی می شوند ولی مسافت طولانی خراسان جنوبی با دیگر مراکز استان ها نگرانی و اعتراض خانواده ها را در پی دارد.

رئیس هیأت پینگ پنگ استان از تحمیل هزینه هایی که برای اعزام ورزشکاران صورت می گیرد گلایه دارد و تأکید می کند: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون که حدود ۸ ماه می گذرد بودجه ای به هیأت پینگ پنگ از طرف فدراسیون پینگ پنگ کشور پرداخت نشده است درحالی که برای حداقل های اعزام ورزشکاران به رقابت های قهرمانی با مشکل برخورد کرده ایم.

او که خود را وامدار و خاک خورده پینگ پنگ می داند و سعی دارد رایزنی هایی را با دیگر مجموعه ها انجام دهد تا بخشی از هزینه های ورزشکاران را تأمین کند، ادامه می دهد: وقتی برای تامین مالی به شرکت یا شخصی رو انداختم و تنها مبلغ ناچیزی دریافت کردم که بلیط رفت ورزشکاران نمی شد چه انتظاری می توان از حمایت اسپانسر داشته باشی، از طرفی وضعیت استان نیز بگونه ای نیست که بتوان اسپانسری را جور کرد. او می گوید: هیأت ها باید علاوه بر تأمین هزینه های اعزام ورزشکاران نسبت به حداقل هزینه های سالن هایی که در اختیار ورزشکاران است نیز اقدام کنند و مبلغ ورودی که برای ۱۲ جلسه تمرین از ورزشکاران گرفته می شود جوابگوی هزینه های سالن و مربیان نیست.

حمیدی به جلسه ای که در سال گذشته برگزار شده است اشاره کرد و گفت: در این جلسه استاندار وقت از مبلغ ۵۰ میلیون تومانی که برای ۴۸ هیات استانی اختصاص یافته خبر داده است. او تأکید می کند: با مبلغ ناچیزی که در اختیار هیأت ها قرار می گیرد مجبور هستی نه تنها از هزینه شخصی استفاده کنی بلکه بین هزینه های جوایز ورزشکاران و اعزام آنها به رقابت های قهرمانی کشور یکی را برگزینی و این اعتراض برخی ها را در پی دارد. او همچنین در ادامه به آموزش رده های سنی نونهالان اشاره می کند و می گوید: خانواده هایی که فرزندان آنها برای اولین بار پینگ پنگ را شروع کرده اند با حداقل هزینه ها و خرید راکت و تجهیزات مناسب می توانند در تمرینات شرکت کنند و برای حرفه ای شدن باید دو سال تمرین کنی تا به مسابقات اعزام شوی و راکت یا توپی را بخری که درجه مرغوبیت بالاتری دارد . او ادامه می دهد: برای تمرین و آموزش مربیانی که صلاحیت دارند بکار گرفته می شوند و خانواده ها نیز به این موضوع توجه داشته باشند و با استعلام از هیأت پینگ پنگ استان نسبت به تمرین فرزندان خوددر سالن های پینگ پنگی که مورد تأیید هستند اقدام کنند.

 big-pic-737271091545

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*