استادیوم ۱۵ هزار نفری غدیربیرجند بزودی افتتاح می شود/شمارش معکوس برگزاری انتخابات هیات رئیسه فوتبال استان

بعد از اتمام مجدد مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای انتخابات هیأت رئیسه فوتبال استان در پایان هفته گذشته متقاضیانی که اعلام آمادگی کرده اند برای تائید صلاحیت کاندیداتوری ریاست هیات فوتبال استان بعد از ۱۰ روز مشخص می شوند و کار رأی گیری آغاز می شود. این خبر را رئیس هیأت فوتبال استان که خود از اعضای کاندید شده است به بیرجند امروز گفت و افزود: تاکنون ۴ نفر از مرکز استان برای ترکیب جدید هیأت رئیسه فوتبال استان اعلام آمادگی کرده اند که پس از تأیید صلاحیت اداره کل ورزش و جوانان استان و پیگیری مراحل قانونی رأی گیری با حضور رئیس هیأت فوتبال کشور انجام می شود.

untitled-3

برات زاده تأکید کرد: کار انتخابات هیأت رئیسه فوتبال در برخی از استان های کشور انجام شده است و تلاش می کنیم در این استان نیز بعد از ایام عزاداری عاشورا و تاسوعای حسینی و قبل از آغاز هفته تربیت بدنی این انتخابات انجام شود.

او با اشاره به اینکه در انتخابات هیأت رئیسه فوتبال استان ۲۴ نفر از جامعه ورزش حضور دارند، گفت: رئیس هیأت فوتبال کشور، روسای هیأت شهرستان ها، مربیان، داوران، بازیکنان و نماینده آموزش و پرورش که سابقه فعالیت در فوتبال استان دارند از جمله افرادی هستند که در این انتخابات حق رأی خواهند داشت.

او ادامه داد: یکی از مهمترین اتفاقاتی که قرار است در ۴ سال ریاست آینده هیأت فوتبال استان رخ دهد افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفری مرکز استان است که مسئولیت رئیس هیأت فوتبال را سنگین تر می کند.

برات زاده با اعلام این خبر افزود : ممکن است در هفته تربیت بدنی با حضور وزیر ورزش وجوانان کشور این ورزشگاه به بهره برداری برسد . او ادامه می دهد: خراسان جنوبی داوران و بازیکنان شایسته و باسابقه ای دارد که با راه اندازی استادیوم ۱۵ هزار نفری که یکی از مجهزترین استادیوم های استان می باشد می توان شاهد حضور نمایندگان تیم های خراسان جنوبی در رقابت های مختلف لیگ کشوری باشیم. او با اشاره به اینکه تأمین هزینه فوتبال کشور از منابع دولتی و نیمه دولتی انجام می شود، گفت: از آنجایی که پتانسیل های خوبی در زمینه حضور تیم های لیگ کشور در استان وجود دارد چنانچه منابع مالی با کمک ارگان های دولتی و مسئولان استانی تأمین شود شاهد رشد روز افزون فوتبال استان خواهیم بود.

varzeshgah19

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*