تعمیم یک درصد مدیران متخلف به ۹۹ درصد در موضوع حقوق‌های نجومی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به وجود برخی بی‌تقوایی‌ها در حوزه رسانه، گفت: در موضوع حقوق‌های نجومی اگرچه باید با خاطیان برخورد می‌شد اما نحوه بزرگ کردن آن و تعمیم یک درصد مدیران متخلف به ۹۹ درصد زحمتکش به دور از انصاف است.

به گزارش ایسنا، «حمیدرضا مومنی» ظهر امروز در مراسم افتتاح انجمن خبرنگاران قشم اظهار کرد: مطبوعات باید به نقش‌آفرینی بپردازند و با هدایت افکار عمومی راه را برای اقدام و عمل مسئولان فراهم کنند.

وی واردشدن به حاشیه‌ها را موجب عقب ماندن توسعه در بخش‌های مختلف زیرساختی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دانست و بر ضرورت رسیدگی به مطالبات مردم تأکید کرد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به وجود برخی بی‌تقوایی‌ها در حوزه رسانه، افزود: در موضوع حقوق‌های نجومی اگرچه باید با خاطیان برخورد می‌شد اما نحوه بزرگ کردن آن و تعمیم یک درصد مدیران متخلف به ۹۹ درصد زحمتکش به دور از انصاف است.

وی تصریح کرد: جریان بزرگ کردن حقوق‌های نجومی از بیرون هدایت می‌شود و افرادی قصد ضربه به نظام، حکومت و دولت را دارند و به بهانه‌های مختلف، قصد دارند مردم را دلسرد کنند.

مومنی، هجمه گسترده علیه دولت در سه سال گذشته را بی‌سابقه دانست و خاطرنشان کرد: در این مدت برخی‌ها هر سه ماه یکبار به بهانه‌های مختلف، چالش‌های بزرگی برای دولت ایجاد کردند که دود این مشکلات به چشم مردم و نظام خواهد رفت.

وی هم‌چنین با انتقاد از موضوعات نخ‌نما و سوخته‌ای که هر چند ماه یکبار توسط برخی رسانه‌ها برای ضربه به سرمایه‌گذاری در قشم مطرح می‌شود، گفت: موضوع واگذاری ۲۰۵۰ هکتار زمین از بنیاد اشتباد بوده و این پرونده مدت‌هاست منتفی شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از خبرنگاران و رسانه‌های بیدار خواست در خصوص مواردی که یک سوی آن منطقه آزاد قشم است، جانب انصاف را رعایت کرده و با مدیر مربوطه گفت‌وگو کنند تا صحت خبر به‌درستی رعایت شود.

وی با اعلام حمایت توسعه شبکه خبری در جزیره قشم، خاطرنشان کرد: در صورتی که بخش‌های مختلف بتوانند کمکی در راستای برطرف کردن مشکلات بردارند، ما از آنان حمایت می‌کنیم و امیدواریم قضاوت‌ها همیشه منصفانه و به دور از حب و بغض باشد.

مومنی، با تأکید بر حضور خود تا پایان دور دوم دولت روحانی به‌عنوان مدیرعامل در سازمان منطقه آزاد قشم، تصریح کرد: باید کارهای روی زمین مانده هر چه سریع‌تر به انجام برسند تا آهنگ توسعه زیرساخت‌های توسعه اقتصادی هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

وی افزود: در صورت تخلف حتی یک مدیر به میزان یک ریال، تاوان یک میلیارد تومانی بابت این تخلفات می‌دهیم و به هیچ مدیری اجازه انجام کارهای غیرقانونی را نمی‌دهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: انجام کارها با برنامه، اقتدار و سالم برگزار شده و ادامه خواهد یافت و از همین‌رو برخی که برای خود در این سازمان دکان و کاسبی باز کرده بودند، هم‌اینک ابراز نارضایتی دارند.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد باشگاه سیاسی نیست و همه در حوزه عملیاتی با یکدیگر هم‌سو هستیم و امیدواریم فرماندار شهرستان، معاونین سازمان منطقه آزاد قشم را معاونین خود بداند.

مومنی تصریح کرد: برخی دعواهای سیاسی در ۲۵ سال اخیر باعث شده موضوع آب و راه مردم زمین بماند و امیدواریم با همگرایی بیشتر و شفافیت و انصاف خبری، قشم راه توسعه را بیش از پیش طی کند.

سرمایه‌گذاری

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*