کشف ۴۶۰کیلوگرم مرفین در عملیات پلیس “نهبندان”/۱۴۲ کیلو تریاک از دو موتورسیکلت کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف۴۶۰کیلو و ۸۸۰گرم مرفین در شهرستان نهبندان خبر داد. سرهنگ”مجید شجاع” گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان با استفاده از شگردهای خاص پلیسی از عبور محموله سنگین مواد مخدر آگاه شدند. وی افزود: از این رو با انجام اقدامات گسترده پلیسی مسیر عبور قاچاقچیان شناسایی و مأموران در محور”میغان”به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند. سرهنگ شجاع بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودرو ۴۶۰کیلو و۸۸۰کیلوگرم مرفین کشف کردند. وی افزود: در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

۱۴۲ کیلو تریاک از دو موتورسیکلت کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۴۲کیلو و ۸۸۰گرم تریاک خبر داد. سرهنگ”حسن کاهنی”در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان “سربیشه” هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه موتورسیکلت ایژ مشکوک شدند و به راکب آن دستور ایست دادند. وی افزود: سوداگر مرگ با مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که بلافاصله دستگیر شد و در بازرسی از موتورسیکلت ۹۳ کیلو و ۸۸۰گرم تریاک کشف شد. سرهنگ کاهنی اظهار داشت: در این رابطه موتور سیکلت توقیف و متهم با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطر نشان کرد: در عملیاتی دیگر مأموران انتظامی شهرستان خوسف هنگام کنترل محورهای فرعی و کم تردد از یک دستگاه موتورسیکلت ۴۹ کیلوگرم تریاک کشف کردند. سرهنگ کاهنی تصریح کرد: در این عملیات ها دو دستگاه موتورسیکلت توقیف و دو متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف دو هزار قرص غیرمجاز در”قاین”

فرمانده انتظامی استان از کشف دو هزار و ۱۰۰ عدد قرص غیرمجاز در شهرستان قاین خبر داد. سرهنگ”مجید شجاع”در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند. وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو دو هزار و ۱۰۰ عدد قرص غیرمجاز کشف شد. سرهنگ شجاع خاطرنشان کرد: در این رابطه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*