گفته می شود

 

 

گفته می شود در اتفاقات اخیر پیرامون ناآرامی‌های کشور، ۳۵۰ میلیون توئیت توسط اشخاص مختلف زده شد و در شبکه‌های مجازی مختلف تولید محتوای بسیاری صورت گرفت تا ذهن‌ها را آلوده کنند

 

 

 

گفته می شود مادران دلال که خود لفظی نو ظهور در بازار خودرو است، توانسته اند تا پس از برنده شدن در قرعه کشی، بخش قابل توجهی از خودروهای صفر کیلومتر را به بازار آزاد بیاورند. در آخرین اقدام “مادران دلال” یا “مادر دلالان” ریسپکت پرایم در بازار آزاد قیمتی نجومی را تجربه کرده است. در حال حاضر تعداد زیادی از آگهی ریسپکت پرایم گروه بهمن در سایت های خرید و فروش خودرو وجود ندارد. اما با پیگیری خبرنگار اسب بخار، تمامی این آگهی ها به برندگان قرعه کشی طرح فروش ویژه مادران اختصاص دارد و جالب است که این افراد قیمتی فراتر از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را برای ریسپکت پرایم اعلام می کنند. به گفته این دلالان، در هفته پیش رو خودرو به آن ها تحویل داده می شود و این مادران دلالان می خواهند تا خودرویشان را با سود بیش از دو برابر به فروش برسانند.

 

 

 

 

گفته می شود حساب توئیتری پایگاه اطلاع رسانی دولت در مورد تیک آبی اینستاگرام رییس جمهور توضیح داد. حساب پایگاه اطلاع رسانی دولت در توئیتر نوشت: با توجه به صفحات متعدد منسوب به رییس‌جمهور در شبکه‌های اجتماعی خارجی و انتساب مطالب مخدوش، اقداماتی به منظور تشخیص اصالت برای کاربران از ماه‌ها قبل انجام شد که اخیراً یکی از شبکه‌ها به آن ترتیب اثر داد. همچنانکه در تصویر مشخص است آخرین مکاتبه و پاسخ آن شبکه، مربوط به تیر ماه است. گفتنی است؛ در رزو‌های گذشته تصویری از اینستاگرام رئیس جمهور با تیک آبی منتشر شده بود که با واکنش‌های بسیاری همراه شده بود.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود بر اساس جدیدترین تصاویر ماهواره‌ای سازمان فضایی ایران، مساحت دریاچه ارومیه از آذر ماه سال ۱۴۰۰ تا آذر ماه سال جاری بیش از ۱۵۰۰ کیلومترمربع کاهش داشته و به ۵۳۰ کیلومتر مربع رسیده است.

 

 

 

 

 

گفته می شود در معاملات روز یکشنبه خودرو در بورس کالا، ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت پایانی ۴۰۰ میلیون تومان به فروش رفت که قیمت این خودرو با احتساب هزینه های جانبی و مالیات به ۴۵۶ میلیون تومان می رسد؛ قیمت پژو ۲۰۷ طبق آگهی های درج شده در پلتفرم های فروش خودرو حدود ۹۲ میلیون تومان بالاتر از نرخ نهایی این خودرو در بورس است.

 

 

گفته می شود میلاد علوی خبرنگار شبکه شرق با حضور در دادسرای زندان اوین بازداشت شد. براساس گزارش شرق، ۲۲ آذرماه ماموران با حضور در منزل او لپ‌تاپ و گوشی تلفن همراهش را ضبط کرده بودند. علوی برای ارائه توضیحات به دادسرای اوین رفته بود که در تماس با خانواده از بازداشت خود خبر داد. گفتنی است که میلاد علوی از جمله خبرنگارانی بود که مصاحبه و گزارش‌هایی از وضعیت خانواده بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر در روزنامه شرق تهیه و منتشر کرده بود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*