گفته می شود

گفته می شود شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز یک قطعنامه ضدایرانی درباره آنچه «وضعیت حقوق بشر در ایران» خوانده، به رأی گذاشت و تصویب کرد. تصویب این قطعنامه به معنای موافقت این شورا با تشکیل یک «هیأت حقیقت‌یاب» درباره ادعاها در خصوص «نقض حقوق بشر توسط ایران» در اغتشاشات اخیر است. این قطعنامه با ۲۵ رأی موافق و ۲۱ رأی مخالف و ممتنع (۶ مخالف و ۱۵ ممتنع) به تصویب رسید. چین، پاکستان، اریتره، ونزوئلا، کوبا و ارمنستان، شش کشوری هستند که به این قطعنامه رأی منفی دادند.

 

 

 

گفته می شود خبرگزاری رسمی وزارت ورزش از بازداشت وریا غفوری خبر داد.  این خبرگزاری علت بازداشت وریا غفوری را «توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران و تبلیغ علیه نظام » عنوان کرد. وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال و بازیکن فعلی فولاد خوزستان است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را هم دارد.

 

 

گفته می شود نماینده مهاباد در مجلس در حساب توئیتری‌اش نوشته در طول چند روز گذشته بارها احضار شده ام! مجموعه قوه قضاییه به جای پیگیری حق و حقوق مردم معترض و خانواده های جانباختگان روزهای اخیر مهاباد و شهرهای کردنشین از من به عنوان نماینده حامی همان مردم داغدیده، شکایت کیفری کرده است! من در هر شرایط کنار مردم باشرفم هستم و خواهم بود.

 

 

گفته می شود رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط گفته حدود ۱۰ میلیون موتور سیکلت، ۳/۵میلیون خودرو ۲۵۰ هزار خودرو دیزلی فرسوده در کشور وجود دارد. به گفته او، تمامی خودروهای فرسوده شامل دریافت کارت سوخت و سهمیه هستند، در شرایطی به این وسایل نقلیه سوخت تعلق نمی‌گیرد که دارای پلاک قدیم یا نواقصی در پرونده خود باشند. در غیر این صورت سوخت دریافت خواهند کرد.

 

 

 

 

 

گفته می شود امان‌الله قرایی مقدم، جامعه‌شناس گفته هم‌باش‌های سیاه واژه‌ای است که بنده برای ازدواج سفید به کار بردم. هم باش‌های سیاه یعنی اینکه دختر و پسر با هم هستند ولی آخر آن سیاه است. فرقی هم ندارد که مدت آن چقدر باشد. می‌تواند چند روز باشد، می‌تواند چند ماه یا حتی چند سال باشد اما آخر این امر سیاه است نه سفید.

 

 

گفته می شود چند روز اخیر بر خلاف روز‌های قبل از آن که هیچ خبری از تحرکات و سخنان برخی از جناح‌های سیاسی کشور به خصوص اصلاح طلبان شنیده نمی‌شد، زمزمه‌هایی مبنی بر دیدار‌هایی بین برخی فعالان سیاسی با مسئولان کشور شنیده شده و درباره جزییات آن گمانه زنی‌هایی مطرح می‌شود.

 

 

گفته می شود اردشیر مطهری نماینده گرمسار گفته اینکه برخی ورزشکاران، مچ‌بند مشکی به دست بستند یا شادی پس از موفقیت نکردند، می‌تواند به خاطر حادثه شاهچراغ هم باشد. باید خوشبین باشیم، یعنی ما هم باید بهره‌برداری مثبت خودمان را از رفتار این ورزشکاران داشته باشیم.

 

گفته می شود رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به دانشجویان دانشگاه شریف گفته این حرف شما که اعتراضات باید شنیده شود حرف صحیحی است. این که شنیدن صوری نباشد هم درست است. شما تحرکات دشمن بیرونی را دشمن تراشی ندانید. آمریکایی ها در تسلیح گروه های تروریست در آن سوی مرزهای کردستان نقش دارند. شما دانشجویان در شناخت نقش دشمن خارجی و پایگاه های منافقین و برخی کشورهای منطقه چقدر تلاش کرده اید؟ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معقول ترین راه، اصلاح اشکالات و خرابی ها است. آینده امیدوار کننده است. شما در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا درس می خوانید. مطالبات شما که در یکی از بهترین دانشگاه های جهان تحصیل می کنید باید بالاتر از سلف سرویس مختلط باشد

 

 

 

 

گفته می شود فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه فتنه اخیر حق و باطل کاملا واضح و مشخص است و غبارآلود نیست گفته ما در مقابل دشمنانمان خطرناکیم و مراقب باشید. این بار دشمن را کامل خواهیم شکست.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*