گفته می شود /

 

 

گفته می شود یکی از شهرداران استان خراسان جنوبی و خانواده همسر وی از واکسن سهمیه ای کرونا استفاده کرده است.گفته می شود قرار است این شهردار استیضا شود

 

 

 

گفته می شود عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد مدعی شده «محمود احمدی نژاد، جمعه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۹ در منزل حمید بقایی واکسن آمریکایی فایزر را تزریق کرد تا به پیشنهاد بقایی، از ویروس کرونا در تجمعات انتخاباتی مصونیت یابد. شنیدم که خرید و انتقال اختصاصی واکسن برای احمدی نژاد از امارات، حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه داشته است.»

 

 

 

گفته می شود بیش از ۵۰ عضو کمیته ملی دموکرات و سران این حزب شامل کیث الیسون دادستان کل مینه‌سوتا و باربارا لی عضو مجلس نمایندگان از کالیفرنیا دوشنبه از جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا خواستند تا به توافق هسته‌ای ایران و برداشتن تحریم‌های تجاوزکارانه دوره ترامپ علیه ایران بازگردد.

 

 

گفته می شود سخنگوی قوه قضاییه از احضار ۲۰ نفر در مورد فایل صوتی ظریف خبر دادهد است. اسماعیلی گفته پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده است و بعد از آن، تیم‌های تخصصی از سوی مرجع قضایی متشکل از وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تشکیل شد.

 

 

گفته می شود نوجوانی با نام حسین پاکدامن با سن ۲۳ سال و با شعار تغییر در آموزش و پرورش با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 

 

گفته می شود سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به برخورد با تخلفات در قوه قضاییه گفته همکاران ما در واحدهای حفاظت اطلاعات قوه قضاییه ، ۲۳۷ نفر از کارچاق کن و دلالان را شناسایی کردند. همچنین دستگیری ۱۶۱ وکیل و کارشناس دادگستری، بیش از ۲۰۰ نفر از پرسنل متخلف بخش‌های مختلف قوه قضاییه و تعدادی از سردفتران اسناد رسمی از جمله اقدامات دستگاه قضا بوده است.

 

 

 

گفته می شود خاندوزی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی گفته بنا بر اعلام بانک مرکزی، نزدیک ۷ میلیارد دلار در کره جنوبی و حدود ۴ میلیارد دلار در عراق بلوکه شده که با سایر کشورها در مجموع، به حدود ۱۵ میلیارد دلار می‌رسد.

 

 

گفته می شود عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در واکنش به دستور روحانی به وزارت کشور برای عدم اجرای مصوبه شورای نگهبان به لازم‌الاجرا بودن مصوبه شورای اشاره کرد. وی با انتشار تصویری از شرایط ثبت نام کاندیداها در این باره نوشت: مصوبه شورای نگهبان در خصوص شرایط ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری برای وزارت کشور و دیگر مجریان لازم الاجراست

 

 

گفته می شود نماینده پیشین مجلس در رابطه با حضور رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ اظهاراتی را بیان کرده و گفته نیکزاد و جلیلی از چهره هایی هستند که در انتخابات در کنار آقای رییسی خواهند بود.«سید حسین نقوی حسینی» گفته رئیسی عزم خود را برای ورود به عرصه انتخابات جزم کرده است و احتمالا به جهت سیادتشان در روز عید فطر اعلام کاندیداتوری می کنند و روز جمعه هم که روز بزرگی است برای ثبت نام به محل وزارت کشور تشریف می آورند.

 

 

 

گفته می شود آیتی گفته اصولگراها به این نتیجه رسیده‌اند، ظریف بهترین گزینه برای جبهه اصلاحات است و شانس رای بالایی دارد و برای همین هم تهدید می‌کنند و هم از او تعهد می‌گیرند که وارد انتخابات نشود.

 

 

گفته می شود وزیر کشور دولت اصلاحات در واکنش به مصوبه شورای نگهبان در خصوص شرایط کاندیداهای انتخابات رئیس جمهوری گفته شورای نگهبان هم باید قانون اساسی را رعایت کند و حق ندارد قانونگذاری کند و به دستگاه اجرایی ابلاغ کند که تو چه کار بکن و چه کار نکن؛ مرجع قانونی باید این مسائل را مطرح کند. اگر رئیس جمهور در برابر تخطی از قانون اساسی و عدم اجرای اصول قانون اساسی ساکت باشد تخلف کرده و به وظیفه خود عمل نکرده است. رئیس جمهور نمی تواند در برابر این مسائل ساکت بماند و باید از هرگونه شکستن قانون اساسی جلوگیری کند و یکی از موارد هم همین جاست.

 

 

 

 

گفته می شود وزارت دفاع ایالات متحده مدعی شده سیزده فروند قایق تندروی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز به یک فروند کشتی گارد ساحلی ایالات متحده و سایر قایق‌های دریایی این ناو نزدیک شدند. بنا به ادعای «جان کربی» سخنگوی پنتاگون، پس از نزدیک شدن قایق‌های تندرو ایرانی به شش قایق ارتش ایالات متحده که در حال اسکورت زیردریایی مجهز به موشک هدایت شونده جورجیا بودند، این ناو دریایی آمریکا ۳۰ تیر هشدار شلیک کرد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*