گفته می شود

 

گفته می شود دفتر آیت الله سیستانی روز سه شنبه مصادف با ۱۳ آوریل/نیسان ۱۴۴۲ قمری و ۲۴ فروردین هجری شمسی را آخرین روز ماه شعبان و چهارشنبه ۲۵ فروردین را آغاز ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

 

 

گفته می شود پخش، تاخیر و قطع گاندو در چند روز گذشته حواشی زیادی در پی داشته ولی واقعیت با آنچه ادعا شده تفاوت بسیاری دارد. تصمیم ناگهانی برای پخش گاندو ۲ در ایام نوروز ۱۴۰۰، اسفندماه گذشته، نه تنها باعث تعجب کارشناسان و افراد آگاه به ساخت این سریال شده بود، بلکه نقدهای زیادی را هم پخش چنین سریال جدی در روزهای نوروز که مردم نیاز به لحظه های شاد و مفرحی داشتند به دنبال داشت، شاید نشنیدن این نقدها و لجبازی شبکه سه و احتمالا رویکردهای سیاسی هم باعث شد این سریال روی آنتن رود و به گواه نظرسنجی صداوسیما و نظرسنجی رسانه های مختلف با بی توجهی مردم و بی میلی مخاطبان سیما مواجه شود.همه ماجرای گاندو۲ اما این نادیده گرفتن نظر کارشناسان نبود بلکه افراد آگاه می دانستند این سریال آماده نیست و تا پایان نوروز هم امکان تکمیل آن وجود ندارد. اگرچه یک پروپاگاندای رسانه ای سیاسی تلاش می کرد تاخیر در پخش برخی قسمت های گاندو۲ را به سانسور وصل کند، واقعیت این است که این سریال روزانه به پخش می رسید و چون نیاز به فرصتی برای بازبینی داشت به همین دلیل نه تنها با تاخیر پخش می شد بلکه در کمال تعجب و خلاف روند پخش سریال های نوروزی، یک قسمت کلا به بازپخش خلاصه ای از قسمت های قبل اختصاص یافت.نکته عجیب اینکه، سریال گاندو ۲ حتی نتوانست به پایان برسد و این برای دومین سال پی در پی بود که سریال های سیما در پایان نوروز نیمه کاره رها می شدند، پارسال هم سریال پایتخت نیمه کاره ماند و سیما مجبور شد اسفند ۹۹ (یعنی ۱۲ ماه بعد) این سریال را تمام کند.در واقع برخلاف شایعات مطرح در برخی رسانه ها، ادامه سریال گاندو۲ اصلا تولید نشده بود که بخواهد با فشار کسی از روی آنتن پایین کشیده شود و نیمه تمام ماندن آن هم دقیقا به همین دلیل بود.با وجود این پیشنهاد می کنیم اگر صداوسیما مدعی است سریال آماده پخش است و فرد یا افرادی مانع پخش آن شده اند، ادامه این سریال را برای اهالی رسانه اکران کنند تا مشخص شود پشت پرده قطع ناگهانی یک سریال تلویزیونی چه بود

 

 

گفته می شود اخیرا کارزاری برای درخواست از مجلس در راستای پایان دادن به خدمت اجباری به راه افتاده است. در ادامه همین تحرکات طرح بلندپروازانه ای در مجلس مطرح شده است که آن را طرح سربازی حرفه ای می دانند.این طرح ترکیبی از اختیاری و حرفه‌ای شدن است که حقوق و مزایای لازم را سربازان نیز دریافت می‌کنند. درواقع کسانی که مایل به سربازی رفتن نیستند، پول به کسانی می‌دهند که سربازی می‌روند. در این طرح، سربازی بعد از دو سال به مدت ۵ سال ادامه خواهد داشت و با این کار حرفه‌ای سرباز تربیت و آموزش دیده می‌شود. طرح مجلس با انتقاد شدیدی از سوی نیروهای مسلح همراه بوده است. مقامات نظامی می گویند بررسی این طرح در صلاحیت مجلس نیست.

 

 

 

گفته می شود به رغم اینکه ترکیه در بحرانی‌ترین شرایط در رابطه با شیوع ویروس جهش یافته قرار دارد اما نه تنها پروازها به این کشور متوقف نشده بلکه با ارزان‌ترین قیمت انجام می‌شود. به عنوان مثال برای پرواز از تهران به استانبول نرخ بلیت هواپیما  تنها ۷۱۹ هزار تومان است. مسافران این مقصد کرونایی بنا به آنچه که دولت ترکیه اعلام کرد، تنها لازم است تست منفی کرونا به همراه داشته باشند!

 

 

گفته می شود نماینده مردم سبزوار گفته من از نیروی انتظامی و از آن سرباز به‌علت توهین شکایت کردم و پرونده در دادسرای نظامی در حال رسیدگی است.

 

 

 

گفته می شود سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه به اظهارات سردار جوانی درباره سعید محمد واکنش نشان داده و گفته هر کس می‌گوید تخلف بوده، باید متقن و دقیق بگوید چه تخلفی بوده است. برداشت یک معاون سپاه این بوده که تخلف صورت گرفته، اما نظر رسمی سپاه ممکن است این نباشد.

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان شد.

 

 

گفته می شود قوه قضائیه ادعا‌های مطرح توسط الیاس نادران علیه بذرپاش را رد کرده است دو مرجع قضائی با رسیدگی جداگانه، اتهام الیاس نادران علیه مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور را رد کردند.

 

 

گفته می شود وزیر سابق راه و شهرسازی در یادداشتی از تحریف اظهاراتش در صداوسیما انتقاد کرد.عباس آخوندی نوشته مجری شما خبر دروغی را از قول من خواند که من گفته‌ام اگر ما نبودیم قحطی کل ایران را فراگرفته بود و نتیجه‌گیری کرد که من باید خجالت‌زده باشم. متن گفته من که در خبرگزاری خبرآنلاین آمده و در همین تاریخ انتشار یافته این است که: “حواسمان باشد ما ذیل فصل ۷ منشور سازمان ملل بودیم. سایه جنگ روی سر این مملکت بود. یعنی ما سال ۹۲ را یادمان نرود. اگر روند سال ۹۲ ادامه پیدا کرده بود، الان قحطی تمام ایران را گرفته بود”. کجای این جمله آمده است که اگر ما نبودیم قحطی تمام ایران را گرفته بود؟ آیا بررسی صحت این خبر برای شما کار سختی بود؟

 

 

گفته می شود سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی و سخنگوی وزارت جنگ این رژیم در بیانیه‌ای اعلام کرد، پایگاه هوایی نقب امروز، یکشنبه پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی جهان از نوع “اورون” را تحویل گرفت.

 

گفته می شود سخنگوی صنعت برق کشور گفته به هیچ عنوان برق خانه یا حتی تالار‌هایی که مراسم خاصی دارند، قطع نمی‌کنیم. چرا که قطع برق با حفظ مقررات انجام می‌شود و در صورت وجود مشکل خاص برق مشترکان قطع خواهد شد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*