گفته می شود /

گفته می شود غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته احمدی‌نژاد، آمد و گفت این بی‌عدالتی است که بنزین لیتری ۲ هزار تومان تمام شود و ما به خودروها لیتری ۵۰۰ تومان دهیم. احمدی‌نژاد گفت که مجبور می‌شویم ۱,۵۰۰ تومان از بیت المال بگیریم. کسی که تعداد خودروهایش بیشتر است، بیشتر استفاده می‌کند. اما کسی که در روستا است نمی‌تواند زیاد استفاده کند و این به ضعفا کمک نمی‌کند.می‌خواستند از پایین‌ترین دهک شروع کنند و پول یارانه به آن‌ها داده شود و گفتند که به کسانی که ثروتمندند، داده نشود. شاید ۷-۸ ماه طول کشید و همه در صف پر کردن فرم‌ها بودند که به یک باره گفته شده به همه ۴۵ هزار تومان یارانه داده می‌شود از دهک اول تا دهم.در آن زمان بعضی گفتند این پول امام زمان است و باید به همه داده شود، چون فکر اجرایی کردنش نبودند، پس به مشکل خوردند. پولدار و بی‌پول همه مشمول شدند. چه آن استاد دانشگاه که چند میلیون می‌گیرد، چه یک روستایی.

 

 

گفته می شود همانطور که پیش‌بینی می‌شد پس از ورود محموله‌های واکسن شایعات هم شدت گرفت. در یکی از این ادعاها، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصویری مدعی افشای نامه بکلی سری مبنی بر درخواست رئیس دفتر مقام معظم رهبری برای دریافت واکسن کرونا برای پرسنل این موسسه شدند. در همین رابطه کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو نوشت: جمهوری اسلامی از هر چیز و هر جا شانس نیاورده باشه انصافا از اپوزیسیون و مخالف و معاند، بخت و اقبال، همراهش بوده و هست! فقط اونی که برای این شیرین کاری‌ها، دستمزد میده رو تصور کنید.

 

 

گفته می شود زاکانی در مورد سند برجام و چالشهای بین ایران و آمریکا گفته برجام سندی است که جز به رفع تحریمها باقی نخواهد ماند. همان گونه که دوره بزن و برو تمام شده است دوره تحمیل ننگ نامه و تحمیق ملتها تمام شده است. لااقل باید بگویم که برای ایران اسلامی دیگر تکرار نخواهد شد.

 

 

گفته می شود چند تن از مدیران شهروند بازداشت شدند. علت این بازداشت در خصوص مناقصه یک بیمه بوده است.

 

 

گفته می شود فیروزآبادی اعلام کرده با آمدن اینترنت ماهواره‌ای عملا ممکن است کل شبکه ملی اطلاعات زیر سوال برود

دبیر شورای‌عالی فضای مجازی از برنامه‌ریزی برای تدوین مقررات استفاده از اینترنت ماهواره‌ای خبر داده و گفته برای آنکه با ورود این فناوری، حکمرانی فضای مجازی خدشه دار نشود، باید تدابیری صورت داد.

 

 

گفته می شود حجت الاسلام سید ابوالحسن مهدوی نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفته در موضوع توهین به رئیس‌جمهور باید برخورد صورت بگیرد اما نه به این صورت که اکنون به آن می‌پردازند؛ ۸ سال به مراجع و فتاوا توهین شد ولی هیچ‌گونه واکنشی نشان داده نشد، حال که چند جوان خام این اقدام را کرده‌اند قصد برخورد شدید دارند.

 

 

 

 

گفته می شود حجت الاسلام سید «حسن خمینی»، «محمد جواد ظریف»، «علی لاریجانی»، «بیژن نامدار زنگنه»، «اسحاق جهانگیری»، «مسعود پزشکیان»، «محسن هاشمی رفسنجانی»، «سورنا ستاری»، «محمدرضا عارف» و افرادی از این دست کاندیدا‌های مطرح‌تر در جریان اصلاح طلبی هستند که بسته به اتفاقاتی که تا انتخابات خرداد ماه سال ۱۴۰۰ رقم خواهد خورد، می‌توانند کاندیدای اصلی این جریان باشند

 

 

گفته می شود اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا در تازه ترین مطلب خود کره شمالی و توانمندی های هسته‌ای این کشور را مهمترین چالش سال جاری میلادی خوانده است. به نوشته این اندیشکده خطر ناشی از تسلیحات هسته‌ای و موشک‌های بالستیک این کشور حتی از دوره ریاست جمهوری ترامپ نیز بیشتر است.

 

 

 

گفته می شود دولت جدید آمریکا به ریاست «جو بایدن» تنها سه هفته بعد از آغاز به کار خود، شاهد اولین استعفای یکی از مقام‌های خود بود.

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، «تی‌جِی داکلو» معاون مطبوعاتی کاخ سفید بعد از تهدید یک خبرنگار، بامداد یکشنبه از سمت خود استعفاد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*